אסונות בין הזמנים

הראשל"צ: הולכים לצימר? תבדקו את הבריכה

הרב הראשי, הראשון לציון הגר"י יוסף, התייחס בשיעורו השבועי לגל הטביעות ואסונות בין הזמנים, וקרא לציבור היוצא לנפוש בצימרים לבדוק שיש גדר לבריכה • צפו (חדשות, בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: דר וסחרת)

הראשון לציון והרב הראשי, הגאון רבי יצחק יוסף, התייחס אמש (מוצ"ש), בשיעורו השבועי בבית הכנסת 'היזדים' בירושלים, לגל הטביעות ואסונות בין הזמנים, וקרא לציבור היוצא לנפוש בצימרים לבדוק שיש גדר תקינה לבריכה.

"קודם כל", פתח הראשל"צ את דבריו: "דבר פשוט וברור, מי ששוכר צימר צריך לדעת שיש שם גדר סביב הבריכה. הנה השבוע 2 אסונות היו, דווקא אצלנו החרדים, 'ה ירחם".

לדבריו: "אדם צריך לשים לב לדברים האלה. אדם מצווה על מעקה, מצווה דאורייתא. גם הדברים האלה, אתה שוכר צימר תבדוק טוב האם יש סורגים, האם יש גדר סביב הבריכה".

כזכור, פעוטה החרדית בת ה-4, טבעה בתחילת השבוע שעבר בבריכה פרטית, ונפטרה ביום חמישי, לאחר ארבעה ימים שבהם נלחמו הרופאים, במרכז הרפואי בנהריה, על חייה, אולם ללא הצלחה.

הפעוטה טבעה בבריכה פרטית בצימר ביישוב מנות שבגליל המערבי. כוחות ההצלה והחירום, יחד עם חובשים ופראמדיקים של מד"א, העניקו במקום סיוע ראשוני, שכלל טיפול רפואי וביצוע החייאה על הילדה. כאשר חזר הדופק, פינו את הילדה לבית החולים, כשהיא במצב קריטי.

יממה קודם לכן, ביום ראשון, נפטר משה ג'אן, פעוט חרדי, בן שנתיים מהעיר חדרה, לאחר שהיה יחד עם משפחתו בחוף הים בעיר, שם הוא טבע למוות. חובשים ופרמדיקים של מד"א ואיחוד הצלה שחשו לזירה ביצעו בו פעולות החייאה. הפעוט הובהל לבית הרפואה הלל יפה במצב קריטי, אולם למגינת לב בני משפחתו הוא נפטר. הפעוט נקרא על שם סביו משה ג'אן. אביו, הרב יוסף חיים, הוא אברך תושב חדרה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר