כל הפרטים

רוסיה זייפה רצח של "רב" - כדי ללכוד כנופיה

לפי דיווח ב'סאנדיי טיימס' הבריטי, שוטרי בילוש רוסים ביימו רצח של רב חרדי - על מנת לתפוס שני חברים בארגון האנטישמי USSR, שמאמין בקיומה של ברית המועצות (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Shutterstock)

דיווח מעניין טוען שמשטרת רוסיה זייפה רצח של רב - בכדי ללכוד שני חברי כנופיה אנטישמיים.

לפי הדיווח, שפורסם ב'סאנדיי טיימס' הבריטי, שוטרי בילוש רוסים ביימו רצח של רב חרדי - על מנת לתפוס שני חברים בארגון האנטישמי USSR, שמאמין עד היום בקיומה של ברית המועצות ובהמשך דרכה האכזרית.

בידיעה נטען שאת הפעולה המקורית יזמו שוטרי חרש רוסים בשנה שעברה. היה זה כאשר הגיע לידיעתם שאלכסנדר דודרנקו בן ה-60 וזויה מאלובה בת ה-70, שני אזרחי רוסיה המשתייכים ל-USSR, מבקשים לרצוח רב חרדי ברוסיה.

כדי ללכוד את השניים החליטו במשטרה לגרור את החשודים אל תוך מלכודת: השוטר יורי טקאץ', בן ה-52, התנדב לשמש כ"רב", ואילו חברו הציע את שירותיו לאנשי הכנופיה כרוצח שכיר.

סמל הקג"ב (צילום: Shutterstock)

לאחר שיורי הולבש בתחפושת הולמת, מאפר שנשכר למשימה התיז עליו חומר דמוי דם. ה"רב" צולם כשהוא שרוע על המדרגות, שותת "דם", ותמונות של ה"זירה" נשלחו אל הכנופיה, כדי לאשר שהשליחות בוצעה.

ה"רוצח" דרש בתמורה לשירותיו, כי ב-USSR ימנו אותו לראש ה'קג"ב' בעיר קרסנודאר שברוסיה. כזכור, ב-USSR מאמינים עדיין בקיומה של ברית המועצות, וממילא מחזיקים גם ב'קג"ב'.

ברגע שנוצר המפגש בין ה"רוצח" לבין חברי הכנופיה, צצה תגבורת של משטרת החרש ועצרה את שני החשודים. יצויין שבבית המשפט מכחישים השניים את המיוחס להם.

מאוחר יותר פרסמה המשטרה סרטון, בו נצפה המאפר מאייר על פניו של ה"רב" פצע מלאכותי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר