התפרצות קורונה?

קרוב למאה נדבקים בקעמפ 'גן ישראל' של חב"ד

בחב"ד חוששים מהתפרצות קורונה, זאת לאחר שקרוב ל-100 ילדים שהשתתפו בקעמפ "גן ישראל" אומתו כחיוביים בסוף השבוע, לאחר שחזרו לביתם. בהנהלת הקעמפ הגיבו (בארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
התמונה המרכזית של קעמפ 'גן ישראל' (צילום: חיים טוויטו)

קרוב ל-100 חניכים מהקעמפ המרכזי של חב"ד - "גן ישראל ארץ הקודש", שהתקיים בשבועות האחרונים בכפר סיטרין שהצפון הארץ אומתו כחיוביים לנגיף הקורונה בסוף השבוע.

באתר חב"ד COL צוין כי החניכים, שאומתו כחולים, השתתפו גם באירוע הכנסת ספר תורה המונית שהתקיימה בכותל ביום חמישי, וקיים חשש כי הדביקו עוד אנשים רבים. לדברי הנהלת הקעמפ, ההשתתפות באירוע נעשתה לאחר התייעצות עם משרד הבריאות ובטרם נודעו ממדי החולים.

לקראת סיום הקעמפ אומת אחד החניכים לקורונה. הוא נשלח לבידוד מיידי בביתו וילדים שבאו עמו במגע הוכנסו לבידוד. הנהלת הקעמפ מימנה לכל החניכים - כ-600 במספר - בדיקות קורונה, שנעשו יום לפני צאתם לביתם, ביום חמישי. אמש, מוצאי שבת, כאמור, תוצאות הבדיקות ציירו את התמונה העגומה - קרוב למאה חולים.

בהודעה שמסרה הנהלת הקעמפ נכתב כי "הנהלת גן ישראל נקטה את מירב המאמצים כדי למנוע את חדירת והתפשטות הנגיף במחנות הקיץ". בהמשך פורטו שלל אמצעי זהירות בהם נקטו מנהלי הקעמפ.

לסיום כתבה ההנהלה: "מתברר כי למרות המאמצים הנ"ל, דווח על כ-60 נבדקים (מתוך כ-600) שקיבלו תוצאה חיובית, ובהתאם להנחיית משרד הבריאות שלחה הנהלת גן ישראל הוראות להורים על כניסת כלל החניכים לבידוד, למעט מחלימים או מחוסנים. בהנהלת גן ישראל מקווים כי ההוראה להמתין לקבלת תוצאה שלילית נשמרה, כך שלא תהיה חלילה התפשטות בקהילות".

יצוין כי כעת המספר התעדכן ועומד על קרוב למאה. גורמים רפואיים ממליצים לכל מי ששהה באירוע לעבור בדיקת קורונה, ולבני המשפחות שאחד מילדיהם שהה בקמפ להיכנס לבידוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר