מורד?

ישראל כץ: "משוכנע שהייתי מקים ממשלה"

בהתייחסו לזמן קבלת המנדט ולמגעים עם מפלגותיהם של בנט, סער וכץ שהחרימו את נתניהו, אמר כץ כי אם היה מוביל את המפלגה, הליכוד היה מקבל את תפקיד רה"מ (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
ח"כ ישראל כץ (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

חבר הכנסת ישראל כץ (הליכוד) התבטא היום (ראשון), בראיון לערוץ הכנסת, כי במקרה והיה מוטל עליו המנדט להקמת הממשלה הוא היה מצליח לעשות זאת. "אני משוכנע שהייתי נבחר, ומשוכנע שהייתי מקים ממשלה", אמר.

כץ התייחס לתקופת המגעים להקמת הממשלה החדשה, לאחר שמפלגותיהם של סער, גנץ ובנט הטילו וטו על בנימין נתניהו כראש ממשלה ועלתה הצעה שבכיר אחר בליכוד יתפוס את המושכות ויהיה בראשות הליכוד - הצעה שלבסוף ירדה מהפרק.

במענה לשאלת המראיינת האם הגיע הזמן להחליף את נתניהו בראשות הליכוד, השיב כי הוא "ממש לא עובד בכיוון הזה, אנחנו פועלים ביחד איתו, יו"ר האופוזיציה". כץ אמר: "אני חושב שהוא מביא כוח לליכוד, גם כוח ציבורי, כל עוד הוא יהיה מעוניין להיות יושב ראש האופוזיציה, הוא יהיה, כי הוא נבחר לארבע שנים כראש הליכוד וכראש האופוזיציה".

בהמשך הוסיף: "היה את הנושא שבזמן שהמנדט שהוטל עליו, הוא הציע לגנץ, לסער ולבנט להיות ראשי ממשלה ואני הצעתי לו לתת לליכוד לבחור. במרכז הליכוד אני משוכנע שהייתי נבחר, אני משוכנע שהייתי מקים ממשלה וזה היה מונע הליכה לאופוזיציה, אבל הוא לא קיבל את זה והדברים הסתיימו כפי שהם עכשיו".

הוא הוסיף כי הצעתו "לא בתוקף, היא הייתה נכונה לנסיבות שהיו אז כשעוד לא הורכבה קואליציה אלטרנטיבית. כרגע אנחנו כולנו ביחד, פועלים ביחד ונמשיך לפעול ביחד".

ישראל כץ הוא חבר כנסת בכיר מהליכוד שכיהן בתפקידים רבים. בזמן שהמנדט היה בידי נתניהו, ועקב ההתנגדות העזה לנתניהו, נשמעו קולות שטענו כי הוא צריך להחליף אותו בראש הממשלה ולהוביל את הליכוד לקואליציה ולראשות הממשלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר