כוכב המג'יק קאס

3 ביצועים, שופט שמתעקש וההכרעה הקשה • צפו בפרק 7

שלושה מתמודדים מוכשרים עולים על הבמה באודיטוריום שלווה, לפרק נוסף ומותח בשלב 'הנבחרת' של 'כוכב המג'יק קאס'; ההכרעה הקשה, השופט שהלך נגד כולם - ומידד טסה בהופעת אורח (מג'יק)

(צילום: כיכר השבת)

תחרות השירה "כוכב המג'יק קאס", מבית "כיכר השבת", ממשיכה אל הפרק השביעי - השלישי בשלב 'הנבחרת' - והמתח מגיע לשיאו ככל שההחלטות הופכות לקשות יותר: שלושה ילדים נוספים, מוכשרים במיוחד, עולים לבמת הענק באודיטוריום שלוה, לביצוע מכריע מול ארבעת השופטים, הקהל ובני המשפחה - ביצוע שיקבע מי עובר לשלב הבא, שלב הדו-קרב, והשופטים נאלצים להתחבט קשות לקראת ההכרעה.

לכל הביצועים, הכתבות והפרקים המלאים -
כנסו לערוץ "כוכב המג'יק קאס" שלנו >>>

ובפרק השביעי: שלושה מתמודדים חזקים ומוכשרים במיוחד - אברהם משה אברהמס, אלמוג קרן, ונעם פחימה עולים על במה וסוחפים את כולם. אחד מהם, חמוד ודומיננטי, עם קול חזק ומדויק - אך האם זה יספיק לו בשביל לנצח את שני המתמודדים שמולו?

וגם, שופט אחד שמתעקש והולך נגד כולם, והופעת אורח מיוחדת במינה של הזמר מידד טסה, ילד הפלא לשעבר.

לצד הביצועים המיוחדים והמפתיעים, תיהנו גם בפרק הזה מראיונות מרתקים עם השופטים והמתמודדים, על התחושות, החוויה והמתח הגדול.

כפי שאתם כבר יודעים, שופטי התחרות הם - הזמר נתי שיש והחזן שרולי הרשטיק, שכילדים זכו בתחרויות רבות ועד היום מנהלים להקות וחיים את עולם המוזיקה. לצדם, בשולחן השופטים, נתנאל לייפר, מבקר המוזיקה הקפדן של 'כיכר השבת' ועורך מדור המוזיקה של האתר ועדי נתנאלי איש הסאונד והמעבד מאולפני 'סינטי מיוזיק'.

על כל זה מנצח ביד רמה, המנחה הוותיק והמקצוען, מנחם טוקר. על תזמורת מלודי הנפלאה שמלווה את הילדים בשלב הנבחרת מנצח איש המקצוע ישי אבן חיים. מאחורי הקלעים מלווה את התחרות באווירה מיוחדת משה מנס שלנו.

התחרות, בחסות פארק השעשועים העתידני - "מג'יק קאס", מסקרנת ומאתגרת את עולם המוזיקה החסידי, בהיותה הראשונה במגזר החרדי שמביאה תחרות שירת ילדים, בהפקת ענק וברמה מוזיקלית שעדיין לא נראתה, וצפויה להכתיר את ילד הפלא הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר