"לא אותרו חשודים"

חרדי הותקף בידי ערבים, אך "התיק נסגר"

אין איך לתאר את התנהלות המשטרה בחקירה שעסקה בתקיפת יהודי - שעדותו פורסמה ב'כיכר השבת' - בידי ערבים, עד להחלטה על סגירת התיק כי "לא אותרו חשודים" (חדושת)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
החרדי הותקף, התיק נסגר (צילום: ללא קרדיט)

פרסום ראשון: בתקופה האחרונה יהודים חרדים ודתיים רבים מצאו עצמם מותקפים בידי ערבים בסמטאות העיר העתיקה בירושלים. המשטרה, פעלה כד להביא למיגור התופעה, אך מסתבר כי תיק חקירה שעסק בדיוק בעניין הזה נסגר כי "לא אותרו חשודים".

לפני מספר שבועות הבאנו ב'כיכר השבת' את עדויותיהם של חרדים שהותקפו באכזריות בידי ערבים. אחד מהם, סיפר כך: "היה לי אזכרה של סבא, ביום רביעי כ' בתמוז, לפני כשלושה שבועות, הייתי אמור לנסוע עם טנדר מאורגן עם המשפחה, אבל פספסתי אותו בדקה אז החלטתי לנסוע לכיוון.

העדויות הקשת ב'כיכר השבת'
העדויות הקשת ב'כיכר השבת'

"כשהגעתי לשכונת א טור, רחוב ראבה אל אדוויה, חטפתי מצד שמאל בלוק לכיוון הראש שלי, כתוצאה מכך החלון כמובן שנשבר, הבלוק הצליח לחדור חזק ולפגוע לי בפנים. נחתכה לי השפה לשתיים, כמו שאפשר לראות בתמונה, וחטפתי גם מכה חזקה באף - שאני עדיין לא מתאושש ממנה. גם נשברו לי 5 שיניים קדמיות ודם רב החל לזרום".

"אין לי מושג איך - אבל לא אבדתי עשתונות", הוא הממשיך לשחזר, "המשכתי לנסוע בערך 150 מטר, ואז עשיתי פרסה, ונסעתי לכיון גבעת התחמושת, תוך כדי בדרך עדכנתי את מד"א ומשטרה. הם פינו אותי לעין כרם, שם אושפזתי ועשו לי תפירות. עכשיו נשאר לי לטפל בשיניים שנפגעו קשות, כולל הלסת והחניכיים, גם מה שנשאר המצב לא טוב".

"אחרי כל זה, כרגע קשה לי לעבוד. הייתי סוכן מכירות בחברת 'נטורל קייקס' המייצרת מוצרים ללא גלוטן, אני כעת לוקח רק הזמנות מרחוק", הוא סיפר. "יש לי עדיין טראומה, לא חזרתי לעצמי".

החרדי, אחרי התקיפה

'כיכר השבת' פנה לבדוק מה העלתה חקירת המשטרה בעניין והופתע לשמוע כי התיק נסגר, לא פחות. יהודי הותקף קשות, סובל מזה עד היום - אבל התיק נסגר.

"עם קבלת התלונה במשטרה נפתחה חקירה", נמסר מהמשטרה, "ולאחר מיצוי כלל הפעולות הנדרשות לא אותרו חשודים במעשה והתיק נסגר. ככל שיתקבלו במשטרה פרטים נוספים או יעלה מידע נוסף שיכול להביא להתפתחות בחקירה, הרי שאלו יבדקו כמקובל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר