החרדי ביקש וודקה

גזענות בכנסת? אבוטבול: "איפה היית כשדיברו על מריצה"

סערה במליאה לאחר שהח"כ החרדי ביקש וודקה מחבר "יש עתיד" בעל מבטא רוסי; "מפגן דוחה של גזענות", "שפל חדש" • ח"כ משה אבוטבול לא נותר חייב: "הם מנסים לחגוג על המשפט" (בכנסת)

שלמה מן | כיכר השבת |
(צילום תמונה: livier Fitoussi/FLASH90)

הערות שהשמיעו חברי כנסת מש"ס, בתום נאומו הערב (שלישי) של חבר הכנסת ולדימיר בליאק מיש עתיד, הובילו לסערה במערכת הפוליטית. "תארגן וודקה! וודקה!" הגיבו חברי הכנסת החרדים לבליאק, וכינו את אביגדור ליברמן כ"בוס" שלו.

ח"כ משה אבוטבול מש"ס קרא: "אם הוא מקצוען לפחות שיסביר לבוס שלו מה זה רב-קו", כשמתכוון לדבריו של אביגדור ליברמן אמש, במהדורת חדשות 12, בה הביע בורות מביכה כשלא ידע להגדיר נכון מהו "רב קו".

שר החוץ ויו"ר מפלגתו של בליאק, יאיר לפיד, צייץ הערב כי "הקריאות" כנגד חבר הכנסת בעל המבטא הרוסי הינן, "גזעניות". לדברי לפיד, "הן שפל חדש ומכוער של אופוזיציה שירדה מהפסים. יש עתיד כולה מחבקת את ח״כ בליאק ומברכת אותו על העבודה המופלאה שהוא עושה בוועדת הכספים ובמליאת הכנסת".

בליאק עצמו התייחס לסאגה, וכתב: "אני נואם במליאה בנושא התקציב, ח"כ אבוטבטל (הטעות במקור) מש"ס עם קריאת ביניים: "וודקה, וודקה". כי להם מותר". העיתונאי אסף ליברמן כינה את דבריו של אבוטבול כ"מפגן גזענות דוחה".

אבוטבול הגיב לדברים: "צעקתי וודקה לח״כ בליאק שהסביר את התקציב ה“טוב“, כאשר אנו חלוקים עליו. זהו תקציב אכזרי ללא חמלה על החלשים!! אמרתי בתקשורת: ״נראה את ליברמן והאוצר גיבורים ושיטילו מס על הוודקה ולא על שתיה מתוקה״. ח״כ בליאק מנסה לחגוג על משפט זה כביכול שפגעתי אישית באוכלוסיית הרוסים.. שיבוסם לו!"

קודם לכן, במליאת הכנסת, בתגובה לח"כ יבגני סובה מישראל ביתנו שצעק לעברו "למה וודקה? תתבייש לך!" אמר אבוטבול: "איפה היית כשאביגדור ליברמן דיבר על המריצות?"

צפו בוידאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר