רבו על משחק בגינה

בחור חסידי ניסה להפריד בין מתקוטטים ונדקר; מצבו קשה

בחור ישיבה שראה מבוגרים רבים בגינת משחקים על שימוש במתקנים על ידי ילדיהם, נדקר על ידי אחד מהם בבטנו ופונה לבית החולים כאשר מצבו מוגדר קשה • החשודים נמלטו - ונעצרו (בארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: הצלה)

תקרית חמורה הלילה בעיר אשדוד, שם דקרו בחור ישיבה השייך לאחת החסידויות המוכרות בעיר, אחרי שניסה להפריד בין 2 משפחות שהתקוטטו בגינה.

זה קרה בגינה ציבורית ברחוב מורדי הגטאות בעיר, שם רבו המשפחות אודות השימוש במתקני המשחקים על ידי ילדיהם. הבחור ניסה להפריד - ונדקר.

אביו של אחד הנערים שלף את הסכין ודקר אותו בבטנו. הוא נמלט מהמקום יחד עם חשוד נוסף, אך הם נעצרו על ידי המשטרה ויובאו הבוקר להארכת מעצר.

כוחות ההצלה, חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה החלו להעניק לבחור הפצוע סיוע רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים כאשר מצבו מוגדר קשה.

דובר מד"א עדכן כי "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, נער שנפצע ככה"נ במהלך קטטה, בגינה ציבורית, ברחוב מורדי הגטאות באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד, נער כבן 17 במצב קשה, יציב, בהכרה, עם פציעה חודרת".

מדוברות המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פתחה הלילה בחקירה שבעקבותיה נעצרו 2 חשודים בשנות ה 30, לאחר שעפ"י החשד היו מעורבים בקטטה בעיר אשדוד עם מספר נערים, שבמהלכה אחד מהם עפ"י החשד דקר את קטין כבן 17 באמצעות סכין שנתפסה בזירה ע"י השוטרים. הקטין פונה במצב קשה לבית החולים".

"מחקירת המשטרה עולה החשד כי הקטטה פרצה בעקבות וויכוח שהתגלע בין החשודים לנערים על רקע שימוש במתקנים ע"י ילדיהם. החשודים יובאו הבוקר בפני בימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר