זייפו תרומות

הסדר טיעון ואישום נגד חנין זועבי ובכירי בל"ד

פרקליטות המדינה הגיעה להסדר טיעון עם בכירים במפלגת בל"ד, בהם חברת הכנסת לשעבר חנין זועבי • הם יודו, יורשעו, ויטילו עליהם עבודות שירות, מאסר על תנאי וקנסות (חדשות)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הסדר טיעון שיכלול הודאה בעבירות המיוחסות להם בתמורה להפחתה בעונש של חברת הכנסת לשעבר חנין זועבי ובכירים במפלגת בל"ד, מהסיעות המרכיבות את הרשימה המשותפת.

בהמשך להודעת היועץ המשפטי לממשלה ד"ר אביחי מנדלבליט, על החלטתו להעמיד לדין את חברת הכנסת לשעבר חנין זועבי, המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בנצרת כתב אישום נגד חברת הכנסת לשעבר חנין זועבי ונגד 12 נאשמים נוספים, חלקם נושאי משרה בכירים לשעבר במפלגת בל"ד, בגין עבירות של ניסיון לקבל דבר במרמה וזיוף בכוונה לקבל דבר - כל אחד לפי חלקו.

במוקד התיק נמצא חשד לזיוף מסמכים שהגישה בל"ד למבקר המדינה ב–2013, בשתי מערכות הבחירות שהתקיימו באותה שנה, לכנסת ולרשויות המקומיות.

על פי החשד, זועבי ו-35 חברי מפלגה נוספים העבירו לקופתה כ-3.2 מיליון שקל שמקורם בחו"ל, תוך שהם מסתירים ממבקר המדינה את מקור הכסף באמצעות קבלות מזויפות.

כתב האישום שהוגש על ידי עו"ד עמרי קופלר, בן עמי כהן ומיכל מזרחי, הינו חלק מהסדר טיעון, שבמסגרתו הנאשמים יודו ויורשעו בעבירות המיוחסות להם, ויעתרו להטלת עונשים מוסכמים בין היתר עונשי מאסר בפועל שירוצו בדרך של עבודות שירות, עבודות לתועלת הציבור, מאסרים על תנאי וקנסות הנעים בין 25,000-75,000 ש"ח.

כזכור, זועבי נחקרה יחד עם כ-35 חשודים נוספים, ובהם נושאי משרה בכירים בשעתו במפלגת בל"ד, בחשד לביצוע עבירות זיוף ומרמה בקשר למסמכי דיווח של מפלגת בל"ד שהוגשו למבקר המדינה, בשתי מערכות בחירות, הכלליות והמקומיות, שהתקיימו בשנת 2013.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר