הכחישו מעורבות

דקירת הבחור החסידי באשדוד; מעצר החשודים הוארך

תושב בני ברק ותושב קריית ספר הם החשודים בדקירת בחור הישיבה החסידי הלילה באשדוד, אחרי שניסה להפריד בין מתקוטטים; הם הכחישו את האשמות אך מעצרם הוארך (ארץ)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת הדקירה, הלילה (צילום: הצלה)

מעצרם של שני החשודים בדקירת בחור הישיבה הלילה באשדוד הוארך בבית משפט השלום באשקלון בחמישה ימים. אחד החשודים הוא תושב בני ברק והשני תושב קריית ספר.

במהלך הדיון בהארכת המעצר אמר נציג המשטרה כי הפצוע, שפונה במצב קשה לבית הרפואה, נזקק במהלך הלילה לניתוח. יש לציין כי במהלך הלילה נחקרו כמה חשודים נוספים בחשד למעורבות באירוע.

בהחלטתו על הארכת המעצר, כתב השופר: "במהלך ריב בין שתי משפחות, נדקר קורבן ומצבו קשה. נעצרו שני החשודים במעשה וכן נתפסו מוצגים מזירת האירוע. המשיבים הכחישו בחקירתם את המיוחס להם.

"במהלך הדיון הוצג לעיוני חומר חקירה, עליו מתבססת החקירה. לאחר שבחנתי את הבקשה ובכלל זה את חומר החקירה והמידע החסוי שהובא לעיוני, ובשים לב לכלל החקירות שנעשו וחומרי חקירה נוספים, שוכנעתי כי קיים חשד סביר, עד כמה שנדרש בשלב זה. נוכח האמור אני מורה על המשך מעצרם בחמישה ימים".

כזכור, התקרית החמורה ארעה הלילה (ליל רביעי) בעיר אשדוד, שם דקרו בחור ישיבה השייך לאחת החסידויות המוכרות בעיר, אחרי שניסה להפריד בין 2 משפחות שהתקוטטו בגינה. זה קרה בגינה ציבורית ברחוב מורדי הגטאות בעיר, שם רבו המשפחות אודות השימוש במתקני המשחקים על ידי ילדיהם. הבחור ניסה להפריד - ונדקר.

אביו של אחד הנערים שלף את הסכין ודקר אותו בבטנו. הוא נמלט מהמקום יחד עם חשוד נוסף, אך הם נעצרו על ידי המשטרה ויובאו הבוקר להארכת מעצר. כוחות ההצלה, חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה החלו להעניק לבחור הפצוע סיוע רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים כאשר מצבו מוגדר קשה.

דובר מד"א עדכן כי "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, נער שנפצע ככה"נ במהלך קטטה, בגינה ציבורית, ברחוב מורדי הגטאות באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד, נער כבן 17 במצב קשה, יציב, בהכרה, עם פציעה חודרת".

מדוברות המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פתחה הלילה בחקירה שבעקבותיה נעצרו 2 חשודים בשנות ה 30, לאחר שעפ"י החשד היו מעורבים בקטטה בעיר אשדוד עם מספר נערים, שבמהלכה אחד מהם עפ"י החשד דקר את קטין כבן 17 באמצעות סכין שנתפסה בזירה ע"י השוטרים. הקטין פונה במצב קשה לבית החולים".

"מחקירת המשטרה עולה החשד כי הקטטה פרצה בעקבות וויכוח שהתגלע בין החשודים לנערים על רקע שימוש במתקנים ע"י ילדיהם. החשודים יובאו הבוקר בפני בימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם".

בהמשך היום, כאמור, מעצרם הוארך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר