פרעות תשפ"א

כתב אישום הוגש נגד שישה מתפרעים בחיפה

על פי כתב האישום, החשודים היו מעורבים באירועי התפרעויות, תקיפות, שוד והצתות ממניע גזעני בעיר חיפה. המשטרה ביקשה את הארכת מעצרם עד תום ההליכים (בארץ)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: Roni Ofer/Flash90)

המשטרה מדווחת כי כתב אישום הוגש נגד שישה מתושבי חיפה בחשד למעורבות באירועי התפרעויות, תקיפות, שוד והצתות ממניע גזעני בעיר במהלך מבצע "שומר החומות".

ששת החשודים, חמישה מהם תושבי חיפה בגילאי 19-25 ושישי בן 18 מעכו, החשודים נעצרו בחודשיים האחרונים במסגרת חקירה של השב"כ והיחידה ללוחמה בפשיעה של מרחב אשר.

על פי החשד הם היו מעורבים בהצתות, התפרעויות, יידוי אבנים וחסימת כבישים תוך הפרת הסדר הציבורי. באחד מן המקרים החשודים נתקלו בתושב חיפה בן 21 שנהג על קטנוע, החשודים תקפו אותו ולקחו ממנו את מפתחות הקטנוע תוך שהם מציתים את הקטנוע באש, כשהגיע חברו של הנפגע, בן 25, הם יידו עליו בקבוק תבערה שפגע בקסדתו התלקח והצית את מעילו באש.

במקרה נוסף, החשודים רדפו אחרי שליח פיצה בן 25, החשודים תקפו, צעקו וקיללו אותו, כשהם אף יידו לעברו אבנים, לבסוף גם גנבו ממנו את הקטנוע.

כתב אישום חמור הוגש לבית המשפט המחוזי בחיפה בנוסף לבקשה להארכת מעצרם עד לתום ההליכים.

מדוברות המשטרה נמסר: "שירות הביטחון הכללי ומשטרת ישראל רואים בחומרה רבה מעורבות של אזרחי ישראל בטרור, על כן ימשיכו לנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותם בכדי לסכל את האיום ולמצות את הדין בחומרה עם כל המעורבים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר