בירך את בחורי הישיבות

בנט: 'אם נתחסן באלול נשמע שופר בתשרי'

ראש הממשלה בנט, התייחס הבוקר בישיבת הממשלה לעלייה המדאיגה בתחלואה וכן להתפתחויות האחרונות בלבנון, בנוסף, הוא בירך את בחורי הישיבות לקראת תחילת זמן אלול (בארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
בנט (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

מאות אלפי בחורי ישיבות ואברכי כולל יחלו הערב (ראשון) את זמן אלול, עד יום הכיפורים. התפרצות זן הדלתא של מגיפת הקורונה, שהעלתה דרמטית את מספר הנדבקים ומספר החולים הקשים, טרם הגיעה במידה משמעותית לחברה החרדית ב"ה, הובילה את ראש הממשלה נפתלי בנט לברך את לומדי התורה על חזרתם לספסלים ולסטנדרים.

"אנחנו היום בתחילתו של חודש אלול, חודש הרחמים והסליחות, ואני מאחל בשם הממשלה זמן טוב לבחורי הישיבות שמתחילים את זמן אלול", אמר בנט, והתייחס לתפילות שעם ישראל זקוק להן. "בתקופה הזאת יש לכולנו הזדמנות לקיים את התפילה 'אבינו מלכנו מנע מגפה מנחלתך"'.

בנט בירך את התלמידים כשלצידו שר האוצר אביגדור ליברמן, שרצה לשים את החרדים על מריצות ושפעל לפגיעה משמעותית באורח חיי אברכי הכולל, וכשברקע ממשלתו מקדמת את הרפורמה בכשרות שתפגע אנושות במוסד הרבנות הראשית. רה"מ, שקשריו עם הנציגים החרדים נפגעו והובילו לריבים מתוקשרים במליאה עם דרעי גפני וליצמן, מנסה לשמור על קשר ישיר וטוב עם האדם החרדי.

בנט, התייחס גם לעליה המדאיגה והתפרצות הקורונה המחודשת, וחזר והגדיש את הצורך ללכת ולהתחסן: "אם נתחסן באלול, נשמע קול שופר בתשרי", אמר בנט.

כשבנט נשאל אם מתחרט על הספר שהוציא

לאחר מכן התייחס בנט לאירועים בצפון ובדרום ואמר: "במהלך סוף השבוע צה"ל תקף יעדי חמאס בעזה בתגובה לבלוני תבערה. אני מקווה שבחמאס יבינו את הרמז וישתלטו על מפריחי הבלונים למיניהם. אותנו לא מעניין אם הם סוררים, או משועממים, או כל שאר התירוצים. האחריות היא על חמאס".

"בגזרה הלבנונית יש התעוררות חשובה מאוד של אזרחים רבים במדינה כנגד חיזבאללה והמעורבות האיראנית במדינה, שבתוך המשבר הכלכלי והפוליטי החמור שם, איראן וחיזבאללה מסבכות אותם גם בחזית מול ישראל. מדינת לבנון וצבא לבנון צריכים לקחת אחריות על מה שקורה בחצר האחורית שלהם. גם במקרה הזה, פחות חשוב לנו אם זה ארגון פלסטיני שירה או סוררים עצמאיים. מדינת ישראל לא תקבל ירי לשטחה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר