הח"כית מהקואליציה

ג'ידא רינוואי-זועבי: "אם ייצאו לעימות צבאי - הקואליציה תיפול"

ג'ידא רינוואי-זועבי, שקודמה ע"י הורוביץ טרום הבחירות, אמרה כי לרה"מ בנט אין יכולת להוביל את ישראל למלחמה בגלל מרצ ורע"מ: "לא נסכים לדבר כזה" • בליכוד תקפו את רה"מ (מדיני)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ג'ידא רינוואי-זועבי (צילום: דוברות הכנסת, תדמית הפקות)

ראש הממשלה נפתלי בנט הבטיח לפני השבעת הממשלה כי תהיה "עשר מעלות ימינה" מממשלת נתניהו-גנץ, על אף שחברים בה 12 חברי כנסת ימניים בלבד. בנט אף הבטיח כי בשיקולים ביטחוניים "לא יהיו דיונים פוליטיים", וקיבל את הסכמת ראש הממשלה החליפי, יאיר לפיד.

אלא שחודשיים לאחר השבעתה, כפי שחזו בליכוד ובמפלגות החרדיות, הממשלה מתבהרת כחסרת יכולת ממשית לקדם מדיניות ימנית. דוגמה טובה נמסרה היום (ראשון), בריאיון פומבי לרדיו 'מכאן', ח"כ ג'יידא רינאווי-זועבי ממרצ אמרה: "בנט יודע שאם הממשלה תלך לעימות צבאי - הקואליציה תיפול".

"הסיבה היא כי גם מרצ וגם רע"מ לא יסכימו לדבר כזה. הנוכחות שלנו בקואליציה מגבילה את חדותה של כל החלטה צבאית", אמרה רינוואי-זועבי.

כך נראו השיגורים מלבנון לעבר ישראל • צפו

הח"כית ממרצ הגדילה ואמרה כי הבטחות בנט לפני שנכנס למשרד ראש הממשלה היו הבטחות סרק: "ברגע שהממשלה תחליט על משהו צבאי - תהיה סכנה לקואליציה. זה נמצא בהסכמים הקואליציוניים. הממשלה הסכימה שהיא תעסוק רק בעניינים כלכליים ואזרחיים. אם נתניהו היה ראש ממשלה - תגובת הממשלה (לירי חזבאללה; ר"כ) הייתה חזקה יותר".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר