הוצגו ראיות חדשות

דקירת הנער החסידי מאשדוד; מעצר החשודים הוארך שוב

מעצרם של תושב בני ברק ותושב מודיעין עילית, החשודים בדקירת הנער החסידי מאשדוד, הוארך היום בשנית על ידי בית המשפט. המשטרה הציגה הוכחות חדשות לאירוע (אקטואליה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
זירת הדקירה (צילום: הצלה)

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (ראשון) בפעם השנייה את מעצרו של החשוד המרכזי בדקירה של תלמיד הישיבה באשדוד לפני שבועיים, מעצרו של החשוד השני הוארך גם הוא.

במהלך הדיון בבית המשפט, אמר נציג המשטרה, כי מהדיון הקודם התחזקו החשדות והגיעו ראיות חדשות - החפץ החד שאיתו בוצעה הדקירה - ישלח רק היום למעבדה. יצוין, כי מאז הדיון הקודם נחקרו למעלה מ-10 מעורבים נוספים.

השופט, האריך את מעצרו של דוד - החשוד המרכזי המיוצג ע"י עו"ד שרון גלילי, תושב העיר בני ברק, בארבעה ימים. בהחלטה כתב השופט כי מחומרי החקירה שהוצגו הוא למד, כי אכן יש חשד סביר כנגד המשיב, כאשר חומרי חקירה מצביעים על כך. "על פי החשד היה זה המשיב עצמו, אשר ככל הנראה פצע את הקורבן בעדותו של המשיב, המשיב לא שולל כי הוא פצע את הקורבן, אך לטענתו כי פציעת הקורבן נעשתה כתוצאה מנפילתו על מפתח אותו החזיק המשיב", כתב השופט.

עו"ד שרון גלילי

על פי התיק, בזירה נמצאה סכין עליה דם טרי. הסכין נשלחה בעיכוב לבדיקת המעבדה והוצג לפני השופט מסרון, אשר מסביר את העיכוב בבדיקת המוצג, "יש לקוות", כתב השופט עוד, "כי כבר בקרוב תתקיים בדיקה ובצדק טען ב"כ המשיב כי מדובר בפעולת חקירה מהותית, אשר יש בה כדי לשפוך אור על עוצמת החשד". עוד כתב השופט: "תוצרי החקירה מלמדים כי החשוד שלפני הוא זה אשר בפועל דקר את הקורבן", מי שמייצג את החשוד הוא עורך הדין שרון גלילי.

לגבי מעצרו של פ', תושב קרית ספר, החשוד השני - הוארך גם הוא, אמר נציג המשטרה במהלך הדיון שהחשד נגדו שתקף במכות אגרוף מספר מעורבים, על פי החשד כל אחד נהג באופן אחר ובסופו של דבר האירוע הזה הסתיים כשאחד הקורבנות עבר ניתוח חירום.

עורכת דינו של החשוד טענה כי "מדובר באירוע מצער אין ספק, אין מחלוקת, לא נכנסת לתוצאות הטרגיות, אבל צריך להבין מאיפה זה התחיל, הילדים של החשוד שלפנינו והחשוד הנוסף הותקפו, הם ילדים קטנים, ההורים הגיעו
למקום והם בדיוק קיפלו את הציוד והעמיסו הכל לאוטו - ואז מגיעים הילדים נסערים וכולם מתקבצים באותו מקום שבו קרה האירוע המצער".

"המחלוקת לגבי החשוד הזה לא גדולה", טענה עורכת הדין, "יש תקיפה הדדית משני הצדדים, ברור שכל אחד יטען שמדובר בהגנה עצמית, היתה שם תקיפה עם ידיים, השתמשו בכוח פיזי, אין מחלוקת שיש דוקר ויש נדקר, הוא המתלונן, אבל אני סבורה ממה שאני מבינה מחברי, מהדיון הקודם מהחקירה המתפתחת, שאין חשד של החשוד שלפנינו כי הוא זה שדקר והשתמש בחפץ כהה בארוע הזה".

"האירוע מצער ככל שיהיה ואיני מקלה ראש בדקירה של אותו נער, אבל צריך לאבחן בין מי שפעל בצורה מסויימת לבין החשוד שלפנינו, שפעל אם כדי להגן על עצמו, להדוף אנשים או לתת מכת אגרוף לאחר", סיכמה עורכת הדין.

כזכור, התקרית החמורה ארעה הלילה (ליל רביעי) בעיר אשדוד, שם דקרו בחור ישיבה השייך לאחת החסידויות המוכרות בעיר, אחרי שניסה להפריד בין 2 משפחות שהתקוטטו בגינה. זה קרה בגינה ציבורית ברחוב מורדי הגטאות בעיר, שם רבו המשפחות אודות השימוש במתקני המשחקים על ידי ילדיהם. הבחור ניסה להפריד - ונדקר.

אביו של אחד הנערים שלף את הסכין ודקר אותו בבטנו. הוא נמלט מהמקום יחד עם חשוד נוסף, אך הם נעצרו על ידי המשטרה והובאו להארכת מעצר. כוחות ההצלה, חובשים ופראמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה החלו להעניק לבחור הפצוע סיוע רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים כאשר מצבו מוגדר קשה.

דובר מד"א עדכן כי "התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש, נער שנפצע ככה"נ במהלך קטטה, בגינה ציבורית, ברחוב מורדי הגטאות באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח אסותא באשדוד, נער כבן 17 במצב קשה, יציב, בהכרה, עם פציעה חודרת".

מדוברות המשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פתחה הלילה בחקירה שבעקבותיה נעצרו 2 חשודים בשנות ה 30, לאחר שעפ"י החשד היו מעורבים בקטטה בעיר אשדוד עם מספר נערים, שבמהלכה אחד מהם עפ"י החשד דקר את קטין כבן 17 באמצעות סכין שנתפסה בזירה ע"י השוטרים. הקטין פונה במצב קשה לבית החולים".

"מחקירת המשטרה עולה החשד כי הקטטה פרצה בעקבות וויכוח שהתגלע בין החשודים לנערים על רקע שימוש במתקנים ע"י ילדיהם. החשודים יובאו הבוקר בפני בימ"ש בבקשה להאריך את מעצרם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר