צה"ל חשף

זהו מחבל חיזבאללה ששיגר רקטות והוכה

דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, חשף את שמו וזהותו של המחבל המשתייך לארגון הטרור חיזבאללה, שהיה אחראי לירי הרקטות לעבר ישראל ביום שישי האחרון; צפו (אקטואליה)

עלי קג'ק על רקע שיגור הרקטות (צילום מסך)

דובר צה"ל בערבית, סא"ל אביחי אדרעי, חשף את שמו וזהותו של המחבל המשתייך לארגון הטרור חיזבאללה, שהיה אחראי לירי הרקטות לעבר ישראל ביום שישי האחרון.

כך נראו השיגורים מלבנון לעבר ישראל

מדובר במחבל שגם הוכה על-ידי תושבים דרוזים, מהכפר 'שוויא', שהתנגדו לשיגור הרקטות מתוך הכפר.

סא"ל אדרעי גילה כי המחבל, שנראה מפוחד מאוד בעת שהותקף בידי התושבים, נצפה בעבר כשערך סיור סמוך לגבול ישראל, כשהוא בלבוש אזרחי.

המחבל עלי קז'ק (מתוך הטוויטר של דובר צה"ל בערבית)

"זה האיש עלי קג'ק, מחבל שירה רקטות לעבר שטח פתוח בישראל ונתפס בשוויא", כתב דובר צה"ל בערבית, "עלי הסתובב סמוך לגבול הישראלי לפני זמן לא רב בבגדים אזרחיים - כרגיל עבור מחבלי חיזבאללה, מסתובב בבגדים אזרחיים על מנת להסתיר את הפרת ההסכמים הבינלאומיים שעליהם לבנון חתומה".

אדרעי הוסיף וכתב כי "עלי קג'ק ירה רקטות בסמוך לכפר הדרוזי על מנת לסבך אותו, כמו טיוליו ליד הגבול הישראלי שנועדו לסבך את לבנון כולה. זו עוד ראיה לזלזול של חיזבאללה בריבונותה של לבנון ובכבודן של העדות השונות במדינה".

עלי קג'ק מותקף בידי תושבים (מתוך הרשתות החברתיות)

כזכור, ביום שישי, זמן קצר לאחר ששוגרו הרקטות מלבנון לישראל, רקטות שנפלו בשטח פתוח ברמת הגולן, מחבלי החיזבאללה הותקפו על ידי תושבי הכפר שוויא, שזעמו על שיגור הרקטות מהכפר.

התושיבם הקיפו את הרכב ובו משגר הטילים, יידו לעברו אבנים ותקפו באגרופים את המחבלים. בסרטון שהופץ מהמקום נראה עלי קז'ק כשהוא יושב מבוהל בתוך הרכב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר