סיוט שלא ישכחו

אימה בטיסת 'אל על': "כלב ליקק את הילד במהלך הטיסה"

ילד בן 6 ואמו, נאלצו לעבור חוויה איומה וקשה בטיסה מניו יורק, לאחר שדיילי 'אל על' הושיבו ליד הילד המפחד מחיות - כלב שליקק אותו בטיסה; הם פנו לדיילים אך נענו בהקנטות נגד החרדים (אקטואלי)

חנני ברייטקופף | כיכר השבת |
הכלב בטיסת אל על (צילום: באדיבות המצלם)

בשבוע שעבר, שתי משפחות חרדיות טסו מניו יורק לישראל בטיסת 'אל על'. במקומות בהם ישבו ילדי אחת המשפחות, הצוות החליט להושיב אישה, שהגיעה עם כלב ענק ללא רסן - כאשר הילד ואמו רועדים מפחד במהלך כל הטיסה.

אב המשפחה, שאת ילדו בן השש הושיבו ליד הכלב, מספר ל'כיכר השבת' את השתלשלות המקרה והאימה שחוו במהלך הטיסה: "לאחר שהתיישבנו במקומות שהוזמנו, הגיע הדייל האחראי בטיסה והושיב גברת עם כלב גדול ואימתני ליד בני בן ה-6 וליד בתי התינוקת, בת 8 חודשים, שישבה יחד עם אשתי".

"כאשר התלוננו, הוסבר לנו, שהגברת הועברה למושב זה לאחר שנוסעים אחרים שישבו ליד מקום מושבה המיועד לכתחילה התנגדו לישיבה בסמוך לכלב כה גדול (התופס לכל הפחות שני מושבים)", הוא מספר. "מיד פנינו במחאה לדייל האחראי, אשר התעלם ממחאתנו בטענה כי 'אין לכם סובלנות'. ביקשנו שוב ושוב להעביר את הגברת עם הכלב למחלקה הראשונה שם יש מקום עבור כלב כה גדול".

האב מציין, כי נמסר להם שמדובר בכלב נחייה אך הם הוקנטו על היותם חרדים וחוסר הסבלנות שלהם, זאת למרות שהכלב היה ללא חסם פה (רסן), זז ללא הפסקה והיה ללא כלוב - בניגוד לנהלים של חברת אל על אשר קובעים כי "הנוסע מחויב לדאוג שכלבו יהיה קשור ברצועה, ברתמה ובחסם פה המותאמים עבור הכלב, וזאת החל משלב הצ'ק אין ועד לנחיתה ביעד (לרבות שלבי השינוע)... על הנוסע להצטייד בכלוב המותאם עבור הכלב וגודלו, למקרה הצורך".

"הכלב", מדגיש האב, "שראה כי אינו קשור וכי יכול לעשות ככל שיחפוץ, החל ללקק ולקפוץ על בני בן ה-6 כאשר ילדים אשר ישבו בסמוך צרחו מפחד ובהלה".

"בנוסף", ממשיך האב לגולל את הטראומה, "הגברת הנכבדה הוציאה מספר קערות עם אוכל, משל מדובר בפנסיון לכלב. חמור מכך, בני לא יכול היה להניח את רגליו שכן הכלב התמתח על רצפת המטוס לאורך מספר מושבים. רק לאחר מספר שעות, הואיל הדייל להעביר את אשתי למקום אחר בעוד בני בן ה-6 נאלץ להישאר במקום. אני לא הצלחתי לישון ולו לרגע אחד לאורך כל הטיסה הארוכה מהחשש שהכלב ייפגע בבני

מחברת אל על נמסר בתגובה: "צר לנו על תחושותיהם של לקוחותינו המובאות בכתבה. עם זאת, אנו דוחים את הטענות לגבי צוות הטיסה. לאחר בדיקת המקרה עולה כי הצוות פעל על פי ההנחיות והציע מספר פתרונות למשפחה ביניהם העברה למחלקת הפרימיום, אך לצערנו כל אלו נדחו. יש לציין כי החברה נדרשת להעלות כלבי תמיכה רגשית על פי חוק. אל על מחויבת לשרת את כל לקוחותיה באשר הם ותמשיך לעשות זאת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר