הביקור בוטל

לא רצוי? ראש הממשלה רצה לבקר בלוד; העירייה דחתה

ביקור של ראש הממשלה ושל שרת הפנים בעיר שמללקת את פצעיה, לאחר המהומות, נדחה בידי ראש העיר יאיר רביבו, המקורב לנתניהו. הסיבה הרשמית: לו"ז צפוף מידי (אקטואליה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: Noam Revkin Fenton/Flash90)

ראש הממשלה נפתלי בנט ושרת הפנים איילת שקד ניסו לתאם ביקור מחר בעיר לוד, במסגרת סיור שעתידים לקיים בעיר הסמוכה רמלה במנהלת הקורונה, אולם נענו בידי לשכת ראש העיר, יאיר רביבו, שהדבר בלתי אפשרי.

התירוץ שהנפיקה לשכת ראש העיר, הנחשב מקורב לראש הממשלה לשעבר נתניהו, היא שהלו"ז צפוף ולכן הסיור בלתי אפשרי. זאת על אף המצוקה הקשה שבה נמצאת העיר, בעקבות הפרעות האלימות בה בעת מבצע שומר החומות.

בעריית לוד הגיבו: "ראש הממשלה נמצא מחר באזור השפלה ורצה להגיע לישיבת עבודה בהתראה קצרה ואולם, העירייה בחופשה מרוכזת השבוע ויתואם מועד ביקור מסודר. העירייה מעריכה את מאמצי הממשלה להביא החלטת ממשלה לפיתוח העיר לוד".

לפני שבועות אחדים, קונן ראש העיר לוד, בשיחת וידאו שקיים עם אנשי שדולת ארץ ישראל שהתכנסו בכנסת, על המצב הקשה בעירו. "תעזרו לערים המעוברות שמתמודדות, בכלל ובטח בימים אלה, עם בעיה קשה של הגירה שלילית", אמר ראש עיריית לוד.

ראש העיר רביבו על המצוקה בעיר. אילוסטרציה ( (ערוץ הכנסת))

"הבוקר ערכתי דיון והממצאים הם שכ-400 משפחות יהודיות עזבו את העיר לוד מאז הפרעות. אני רואה את זה ברישומים לכיתה אלף, ובנטישה של משפחות חזקות שפשוט מעדיפות ללכת לשוהם, מודיעין, לבאר יעקב, שנמצאות מעבר לעיר לוד אבל לא מתמודדות עם בעיות יום יומיות של ביטחון אישי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר