אלפי שוטרים

הבוקר: המשטרה תאכוף אי עטיית מסכות

בצל איבוד השליטה על התפשטות מגיפת הקורונה, אלפי שוטרים יפתחו הבוקר במצבע לאכיפת חובת עטייית המסיכה בשטחים סגורים: "תם עידן האזהרות, מעתה רק קנסות" (ארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אכיפת קורונה ( צילום: נתי שוחט / פלאש 90)

למעלה מ-2,000 שוטרים יחלו הבוקר (שלישי) במבצע אכיפה נגד אזרחים שלא יעטו מסכות בשטחים סגורים. גורם במשטרה אמר אמש כי: "תם עידן האזהרות, מעתה כל מי שייתפס ללא מסכיה יקבל קנס של 500 שקלים".

מבצע האכיפה יוצא לדרך לאחר שראש הממשלה נפתלי בנט הנחה אמש את השר לביטחון פנים עומר בר-לב ואת מפכ"ל המשטרה קובי שבתאי להגדיל את אכיפת הנחיות הקורונה, ובייחוד את עטיית המסכות.

על פי הנחייתו של ראש הממשלה הגברת האכיפה תהיה גם על חשבון משימות אחרות. וזאת בכדי למנוע את הגברת התחלואה והסגר שיכול לבוא בעקבותיה.

השר בר-לב אמר: "צריך להגיד את האמת לציבור. ברגע שאתה מהסס, בסוף אם חס וחלילה זה יבוא נפסיד פעמיים. גם פעם אחת על זה שיש סגר ופעם שנייה שלא התרענו. זה תלוי בעיקר בשני דברים - המסכות והחיסונים של בני 60 ומעלה".

על פי נתונים שעלו בדיון, ביום ראשון ניתנו 318 קנסות על אי עטיית מסכה ו-74 קנסות על הפרת בידוד. בשבת ניתנו 89 קנסות על אי עטיית מסיכה ו-47 קנסות על הפרת בידוד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר