מגיפת הקורונה

משה ליאון: מזהים התפרצות בשכונות חרדיות

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס להתפשטות הקורונה והזהיר כי בעירייה מזהים התפרצות בשכונות חרדיות בירושלים: "מקווה שייפסקו" (ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: מולי הרשקוביץ. מפיק: איציק אוחנה)

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון, התארח באולפן 'כיכר השבת' והתייחס להתפשטות הקורונה והזהיר כי בעירייה מזהים התפרצות בשכונות חרדיות בירושלים: "מקווה שייפסקו". הריאיון המלא, הערב בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: " יש כרגע חמישה חולים במצב קשה בירושלים. בדקתי מי הם, והם אנשים לא מחוסנים. אני עוקב אחרי הנושא של הקורונה, ואני שומע אנשים שאומרים שאם הם היו יודעים כמה הקורונה היא קשה, הם היו מתחסנים, אז לכו להתחסן לפני, ולא חלילה אחרי".

מה המצב מבחינת החיסונים בירושלים ובמגזר החרדי בעיר?

"בחיסון הראשון והשני, אנחנו במצב מעולה. הגענו קרוב ל. 70% בממוצע. בחיסון השלישי, מבין אלו שזכאים, אנחנו עומדים כעת על 15%, שזה לא טוב, ואנחנו ממשיכים ופועלים בנושא. בנוסף, ביום שישי אנחנו נפעיל מתחם חיסונים לבחורי הישיבות כדי להביא לכמה שיותר מתחסנים".

ראינו בעיריית בני ברק שם הם מפעילים ניידת חיסונים מיוחדת, מבלי להמתין למשרד הבריאות ולממשלה. האם זה משהו שאתה גם מתכוון לעשות?

"אנחנו עדיין לומדים את הנעשה, ובהחלט, אם נגיע למסקנה שיש צורך בניידת כזאת, נעשה זאת מיד, בלי לחכות למשרדי הממשלה.

אתה מזהה סוג של התפרצות מדאיגה בימים האחרונים בקרב תושבי שכונות חרדיות בירושלים?

"בהחלט. אנחנו נהינו מכך שהאוכלוסייה החרדית לא הייתה בין המאומתים, אבל ביומיים האחרונים אנחנו רואים התפרצויות שאני מקווה שייפסקו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר