"צאו להתחסן" • צפו

ראש הממשלה בנט נפגש היום עם ראשי מערכת הביטחון

ראש הממשלה בנט קיים הערכת מצב עם ראשי מערכת הביטחון, ובירך על שיתוף הפעולה עם מערכת הבריאות. "צאו להתחסן עכשיו", קרא רה"מ לאזרחים שטרם התחסנו (פוליטי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
ראש הממשלה והרמטכ"ל במפקדת אלון (צילום: איתי בית און/ לע"מ, סאונד: ניר שרף/ לע"מ)

ראש הממשלה בנט, ביקר היום (שלישי) במפקדת "אלון", בבסיס פיקוד העורף וביקש מהאזרחים לצאת ולהתחסן.

"600,000 אזרחי ישראל מעל גיל 60 יצאו להתחסן, זו הצלחה גדולה. כל מי שעוד לא עשה זאת - צאו להתחסן עכשיו", קרא בנט.

בביקור במפקדת אלון השתתפו גם שר הביטחון בני גנץ, הרמטכ"ל רב-אלוף אביב כוכבי, מפקד פיקוד העורף אלוף אורי גורדין, מפקד המפקדה המשימתית תא"ל רלי מרגלית, ובכירים נוספים. רה"מ בנו קיים הערכת מצב, והוצגה בפניו פעילותה של מפקדת "אלון", ועבודתה מול הרשויות המקומיות בקטיעת שרשרת ההדבקה.

רוה"מ בנט התייחס לשיתוף הפעולה שבין מערכת הבריאות וכוחות הביטחון ואמר ש"מדינת ישראל נמצאת במערכה מול מגפת הדלתא שמכה בכל העולם. כמו בכל מערכה, מערכת הביטחון, צה"ל, מפקדיו וחייליו, ניצבים בראש המערכה לצד אנשי הבריאות במקרה הזה, ועושים עבודה יוצאת מן הכלל בכלל החזיתות - בהתחסנות, בבדיקות, בחיבור לאזרחים, בהסברה ובחקירות אפידמיולוגיות. אני מבקש להוקיר את העשייה המסורה והמקצועית של צה"ל".

בדבריו התייחס בנט גם לקבוצות הסיכון ואמר ש"9 מתוך 10 חולים קשים הם מעל גיל 50. לכן, אני מבקש מכל אזרחי ישראל שמעל גיל 50 להישמר בצורה הדוקה בשבועות הקרובים".

בנוסף, התייחס ראש הממשלה גם להתפרצות האגרסיבית של זן הדלתא בימים האחרונים, ואמר ש"מדינת ישראל נמצאת במערכה מול מגפת הדלתא שמכה בכל העולם. מבצע החיסונים הוא הצלחה גדולה - כבר 600,000 מאזרחי ישראל שמעל גיל 60 יצאו להתחסן. זה כמעט 50% תוך כמה ימים. מדינת ישראל היא המדינה היחידה בעולם כרגע שמעמידה לרשות המבוגרים שלה אפשרות לחיסון משלים, שלישי. החיסונים בטוחים, החיסונים אפקטיביים. כל מי שעוד לא יצא להתחסן, צאו להתחסן עכשיו. זה שומר על חייכם. בעזרת ה', כולנו ביחד נמשיך במערכה לבלימת מגיפת הדלתא. אנחנו עובדים ביחד מאוד חזק כדי להתחיל להטות את הגרפים וכדי להתגבר על המגפה עם מינימום פגיעה ומינימום הגבלות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר