"להכיל מתים"

גפני על איילת שקד: "החיים והמוות ביד הלשון"

לאחר שהתבטאה כי צריך להכיל את המתים ועוררה סערה אדירה - יו"ר 'יהדות התורה' ח"כ משה גפני מגיב לשרה איילת שקד ואומר: "תפקידה זה להציל אנשים ולא להסביר את מותם" (אקטואליה)

משה גפני ואיילת שקד (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני הגיב הבוקר (רביעי) "להתבטאות האומללה", כלשון ההודעה שיצאה, של שרת הפנים, איילת שקד, ויצא נגדה בחריפות.

"התפקיד של העומדים בראשות הממשלה זה להציל אנשים ולא להסביר את מותם", אמר גפני, והוסיף כי "אצל נתניהו הקורונה נכחדה, ואצל בנט וליברמן זה התפרץ ביתר שאת".

"החיים והמוות ביד הלשון", הוסיף גפני לסיום.

גפני לבנט: "מה עשית? למה החזרת את הקורונה?" (צילום: באדיבות ערוץ הכנסת)

כזכור, שרת הפנים איילת שקד, שעד לפני מספר ימים דיברה בפומבי על האפשרות לסגר ועל כך שניתן יהיה למנוע אותו רק בעלייה דרמטית במספר המתחסנים, נשמעה אמש אחרת לגמרי בריאיון ל'חדשות 13', כשאמרה כי "קיבלנו החלטה אסטרטגית לחיות לצד הקורונה".

שקד הוסיפה משפט שהכעיס רבים והסעיר את הרשתות החברתיות: "לחיות לצד הקורונה זה לדעת גם להכיל חולים קשים ומתים, כי זו מגיפה - ובמגיפה אנשים מתים".

אחרי שדבריה עוררו סערה, ניסתה שקד להסביר ואמרה כי היא "מבקשת להבהיר - כל נפטר הוא עולם ומלואו, וחיי אדם הם ערך עליון ומקודש. כוונתי הייתה להסביר את המחיר שבהתמודדות מתמשכת עם המגיפה העולמית. מוטב היה אם הייתי מתנסחת אחרת. אני חוזרת ומבקשת ללכת להתחסן, זה מציל חיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר