מחדל הקורונה

מנותק: בשיא המגיפה בנט יוצא לחופשה

רה"מ שוחח עם מנהלי קופות החולים על הגדלת טווח החיסון, ויצא לנפוש עם משפחתו בסוף השבוע, כך שכעת ישיבת הממשלה בסכנת דחייה • ראש האופוזיציה נתניהו ייצא בקרוב לארה"ב (תיירות)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
רה"מ בטיול עם משפחתו, לפני שהושבע (צילום: מתוך עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט )

ראש הממשלה נפתלי בנט מתמודד בחודשיים שחלפו עם עומס שכמוהו לא ידע קודם באף תפקיד בחייו. כראש ממשלה, שצריך להתמצא ולשלוט בכל הנושאים, ובטח עם התפשטותה החוזרת של מגיפת הקורונה, בנט עובד שעות רבות, יומם וליל, כפי שעבדו 12 ראשי הממשלה שקדמו לו.

עם זאת, בשונה מרוב ראשי הממשלה שקדמו לו, נפתלי בנט הוא אדם צעיר ואב לילדים, רובם קטנים. כדי לשהות טיפה עם משפחתו ולחוות אותה, החליט ראש הממשלה לצאת לחופשה מהיום (חמישי) עד יום ראשון בצפון הארץ, כך פורסם ב'ערוץ 7'. לדברי גורמים בממשלה, ישיבת הממשלה המתנהלת בקביעות בימי ראשון, עשויה להידחות.

על אף משפחתו הצעירה, נשמעת ביקורת באשר ליציאת רה"מ לחופשה בשעת מלחמה מול זן דלתא מתפשט. יו"ר הקואליציה לשעבר, ח"כ מיקי זוהר מהליכוד, עקץ: "הכל טוב, אפשר להיות רגועים".

כשבנט נשאל אם הוא מתחרט על הספר שהוציא

אדם אחר שייצא לחופשה גם כן הוא ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, לו זמן פנוי בהרבה מכפי שהיה לו ב-12 השנים הקודמות. למרות זאת, נתניהו יקיים את חופשתו בארצות הברית, על אף המלצת משרד הבריאות שלא לצאת מן הארץ, בשל החשש מווריאנטים. בסביבת נתניהו מדגישים כי החופשה תמומן מכיסו הפרטי, וכי בשובו ארצה, הוא ישהה בבידוד של שבוע, כמתחייב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר