השריפות ביוון • צפו

כך נראה היום הראשון של הצוות מישראל

צוות הכיבוי הישראלי, שנשלח לעזור בשריפה הנמשכת כבר מספר ימים רצופים ביוון, השלים אמש את היום הראשון במבצע, עם 12 גיחות כיבוי • צפו בתיעוד מיוון (חדשות, עולם)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
(צילום: דוברות משטרת ישראל)

משלחת הכיבוי הישראלית ליוון השלימה אתמול (רביעי) בהצלחה את היום הראשון. 4 טייסי הכיבוי הישראלי ביצעו 12 גיחות במהלכן הטילו הטייסים עשרות אלפי ליטרים של חומרי כיבוי באיזורי השריפה, במשך שעות ארוכות ועזרו ללוחמי האש המקומיים.

טייסת הכיבוי 'אלעד' על שם אלעד ריבן ז"ל המשויכת למערך האווירי של משטרת ישראל ומופעלת על ידי אלביט מערכות, הגיעה ליוון על מנת לעזור במאבק בלהבות. אמש, משהגיעה הטייסת ליוון גובשה תמונת מצב יחד עם הצוות המקומי והוחלט על תוכנית פעולה מתואמת.

ממשטרת ישראל נמסר: "הטייסים הביאו לידיי ביטוי את יתרונותיה היחסיים של הטייסת הישראלית. מדובר בשטח הררי מיוער, הנחשב למאתגר ומורכב מבחינת פעולות הכיבוי, ללא גישה לכוחות כיבוי קרקעיים, הגובל במספר כפרים שלבתיהם נשקפה סכנה".

"שיטת הפעולה של טייסת הכיבוי הישראלית, המתבססת על שיתוף פעולה ותיאום בין טייסי הכיבוי הישראליים לטייסי הכיבוי המקומיים, ביניהם איש קשר האחראי על תיאום אל מול הכוחות הקרקעיים, ובכך פעילותם של מטוסי הכיבוי הישראליים הובילה לתוצאות מהירות ומשמעותיות". נמסר.

כזכור, בימים האחרונים פשטו שריפות ענק ביוון ותושבים רבים פונו באזורי סיכון, השריפות בוערות בקלות על רקע גל החום הכבד השורר באיזור שמקל על הבעירה והתפשטות השריפות.

באוויה ובפלופונז, בארכדיה ובאולימפיה העתיקה השריפות בוערות ביתר עוז ותושבים רבים פונו כשחלקם בחרו להצטרף ולעזור למאמצי הכיבוי.

(דוברות משטרת ישראל)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר