להכיל מתים?

מקלב נגד שקד: "דבריה - כשל בכל התפיסה"

הח"כ מיהדות התורה תקף את שרת הפנים על רצונה "להכיל את המגיפה": "דברים שלא נשמעו מעולם מאף אדם בממשלה. תפיסה מעוותת וחסרת אחריות שמייצגת את מחשבותיה" • צפו (פוליטי)

רפאל כהן | כיכר השבת |
ח"כ אורי מקלב. תוקף (צילום: דוד כהן, פלאש 90)

ההתבטאות מעוררת המחלוקת של שרת הפנים איילת שקד ממשיכה לעורר הדים. חבר הכנסת אורי מקלב מיהדות התורה, לשעבר חברה של שקד לקואליציה, תקף אותה מעל בימת המליאה:

"שרת הפנים עומדת ומדברת דברים נוראיים, היא רוצה שנדע להכיל נפטרים. אלו דברים שלא נשמעו מעולם מאף אדם בממשלה. זה כבר לא כשל בעשייה אלא כשל בכל התפיסה. אולי מתוך כל ההצהרות השקריות של ימינה זו ההצהרה האמיתית היחידה שלהם כזו שמספרת לנו את המחשבות האמיתיות שלה".

מקלב, שבזמן התפשטות המגיפה עד תום הגל השלישי כיהן כסגן שרת התחבורה, אמר: "כל מה שאנחנו עושים כבר שנה וחצי זה למנוע את המגיפה. המלחמה שלנו היא על החיים, המלחמה היומיומית שלנו היא להשאיר בחיים אנשים מבוגרים, אנשים צעירים וילדים. זאת המלחמה שלנו. והיא אומרת שצריך להכיל את זה? זו תפיסה מעוותת וחסרת אחריות שצריכה מאוד להדאיג אותנו".

מקלב האשים שרים בממשלה ככאלו החושבים שהקורונה איננה מגיפה: "זה צריך להדאיג אותנו כי חלקם שם בממשלה הזו מכחישי קורונה, והיום הם מנהלים את המאבק בקורונה. הכשלים הללו מגיעים בגלל שהם מסתכלים רק על הישרדות פוליטית ומזלזלים בחיי אדם. המסר הנוראי הזה להכיל מתים זה דבר נורא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר