אירוע חמור

שני צלמים, בהם צלם 'כיכר' הותקפו בידי מאבטחי הרכבת הקלה

במהלך סיקור ההפגנות כנגד העבודות להרחבת קווי הרכבת הקלה בירושלים, צלם 'כיכר' חיים גולדברג והצלם אליסף כהן הותקפו באלימות בידי מאבטחי הרכבת הקלה (חרדים)

(צילום: חיים גולדברג כיכר השבת)

לאחר שהסתיימה הפגנה נוספת כנגד בניית קו רכבת ברחוב בר אילן בירושלים, צלם 'כיכר' חיים גולדברג, והצלם אליסף כהן הותקפו באלימות בידי מאבטחים שעובדים בחברת אבטחה שנשכרה על ידי הרכבת.

המאבטחים ניגשו אל הצלם אליסף כהן, שעמד וצילם את ההפגנה, והתחילו לתקוף אותו. הכתב חיים גולדברג, שצילם אף הוא את ההפגנה, מיהר לצלם את ההתקפה האלימה מצד אותם מאבטחים - והותקף גם הוא, אחרי שראו שהם מתועדים על ידו.

המשטרה עצרה את אחד מהמאבטחים, וחקירה נפתחה לבדיקת פרטי האירוע החמור. זו לא הפעם הראשונה שכתבנו וכתבים נוספים מותקפים באלימות בידי אנשי חברת האבטחה 'צוות 5'.

בעדה החרדית מגיבים לאירוע תקיפת הצלמים בבר אילן: "מאבטחי הרכבת הקלה מתנהגים באלימות אכזרית וקשה בכל מחאה של הציבור נגד הרכבת הקלה, לא רק את המפגינים אלא גם עוברים ושבים, תושבי השכונה - ילדים, נשים וזקנים. ליבנו עם הצלמים אליסף כהן וחיים גולדברג שנאלצו לחוות על בשרם את האלימות האכזרית הזאת".

חבר הכנסת איתמר בן גביר אמר כי "פניתי במכתב למפקד מחוז ירושלים בדרישה לחקור את התקיפה של צלם שעשה את עבודתו. מסתבר שזה אינו האירוע הראשון שמתבצעת תקיפה של מפגינים וצלמים במקום. הגיע הזמן לטפל בנחישות בפורעים ולדרוש מעצר עד תום ההליכים של התוקפים. החרדים אינם שק החבטות של המשטרה".

חבר הכנסת משה אבוטבול הגיב: "‏‏אבטחה = הכאה?! בושה וחרפה!! מצער וכואב שהרמת ידיים ואלימות מצד מאבטחים הפכה לנורמה ולשיטה כי התרגלו שמחליקים את זה!! אליסף כהן הוא דוגמא למי שחווה את האלימות מצד מאבטחי הרכבת הקלה - זאת למרות שבא לסקר את האירוע תקשורתית - רק כי הוא חרדי.. חייבים להעמידם לדין!!".

‏ח"כ יעקב מרגי מש"ס אמר: "השתוללות מאבטחים ושוטרים כלפי עיתונאים חרדים וחרדים בכלל הפך להיתר? האם יועמדו המאבטחים לדין על התקיפה החמורה? דורש הסברים מהנהלת הרכבת הקלה".

חבר הכנסת אוריאל בוסו אמר: "שרת התחבורה אלו עובדים שיוצאים מתחום השיפוט של משרד התחבורה . לא יספיק שתגני את האירוע, נדרשת בדיקה מעמיקה של האירוע,וטיפול מידי באלימות המזעזעת והברבריות כלפי הנער".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר