הגל הרביעי

קרוב ל-6,000 מאומתים • בנט: "צפויים ימים קשים"

משרד הבריאות מעדכן כי אתמול אובחנו 5,868 חולי קורונה חדשים, ומספר החולים קשה עומד על 494, מתוכם 83 חולים מונשמים. בנט: "לסגר תהיה עלות ישירה בחיי אדם" (בארץ)

יוני גבאי | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל פלאש 90)

שוב עליה בתחלואה כשאתמול אובחנו 5,868 חולים חדשים מתוך 121 אלף בדיקות שבוצעו. כך מעדכן הערב (מוצ"ש) משרד הבריאות. עוד על פי נתוני המשרד, 494 חולים מוגדרים כחולים קשה, מתוכם 83 מונשמים בבתי החולים.

עד היום התחסנו 860,137 בני אדם במנה שלישית, ו-5,412,255 מתחסנים במנה שנייה.

הערב התייחס ראש הממשלה נפתלי בנט לביקורת הציבורית נגדו, ועל האפשרות שישראל בדרך לסגר, וכתב כי "המטרה שלנו פשוטה - לשמור על בריאות אזרחי ישראל וגם לשמור על העתיד הכלכלי של מדינת ישראל. גם פרנסת אזרחי ישראל היא שמירה על חייהם".

עוד כתב בנט כי "נעשה הכל להימנע מסגרים, שהם כלים הרסניים לפרנסה, לכלכלה ולחינוך הילדים שלנו. סגרים הם רק מוצא אחרון".

בנט נגד בנט: "צריכים לעבוד יומם ולילה", ארכיון (ערוץ כנסת)

"הכי קל לממשלה להכריז על סגר ולהעביר כסף לעסקים הסגורים ולעובדים שישבו בבית. אבל למדיניות הסגרים יש מחיר נוראי. שיקול אחד שעומד לנגד עינינו הוא הורדת התחלואה והפחתת התמותה. אך יש כמובן גם שיקולים נוספים ובהם פרנסת אזרחי ישראל, חינוך ילדי ישראל, ושמירת העתיד הכלכלי של ישראל. חישבו למשל על הרוגי תאונות דרכים. הרי ניתן היה להביא לאפס מתים מתאונות דרכים על ידי איסור נסיעה בכבישי ישראל. אבל כולנו מבינים שחייבים לחיות ולאפשר תנועה בישראל. כך גם בדלתא: שגרת החיים היא חלק מהחיים ואנו חייבים לאזן בין כל הצרכים באחריות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר