זן ה'דלתא' מתפשט

הקורונה מכה בכל העולם; 1,900 ילדים מאושפזים בארה"ב

למעלה מ-1,900 ילדים מאושפזים בבתי החולים בארצות-הברית לאחר שנדבקו בזן הדלתא של נגיף ה'קורונה' • הנשיא ג'ו ביידן שיבח את ראשי המחוזות שחייבו לעטות מסכות בבתי הספר (אקטואליה)

חיסון לקורונה (צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

למעלה מ-1,900 ילדים מאושפזים בבתי החולים בארצות-הברית לאחר שנדבקו בזן הדלתא של נגיף ה'קורונה', בכך נשבר שיא נוסף במגיפה במדינה.

במרכזים האמריקניים לבקרת מחלות (CDC) דיווחו על שבירת שיא נוסף במספר המאושפזים של בני 18 עד 49. לפי הדיווחים במדינה, זן הדלתא מתפשט בעיקר בקרב לא מחוסנים.

משרד הבריאות האמריקני דיווח כי לפי הנתונים המעודכנים, כ-2,4% מחולי הקורונה המאושפזים בארצות-הברית, הם ילדים. בין היתר לאור העובדה שילדים מתחת לגיל 12 עדיין לא רשאים להתחסן.

"זה לא הנגיף של השנה שעברה. הוא גרוע יותר", הזהירה נשיאת האקדמיה האמריקנית לרפואת ילדים, סאלי גוזה, בריאיון ל-CNN. לדבריה, "ילדינו הם אלה שהכי יושפעו ממנו".

בצל המחלוקת העזה בארה"ב סביב החובה לעטות מסכות בבתי הספר, נשיא ארה"ב, ג'ו ביידן, שיבח את ראשי המחוזות שחייבו עטיית מסכות בבתי הספר. "הנשיא שיבח את המנהיגות והאומץ שלהם לעשות את הדבר הנכון למען הבריאות והרווחה של התלמידים והמורים", נמסר מהבית הלבן.

יצוין כי מספר הנדבקים היומי בארה"ב, שירד לאלפים בודדים ביום - לפני כחודשיים, זינק שוב וכעת עומד על מעל 100 אלף חולים חדשים ביום. מדי יום מתים בארה"ב בממוצע מהנגיף כ-600 חולים.

בתוך כך, גם ברוסיה יש גל תחלואה קשה ומספר המתים הגיע ל-819 ביממה האחרונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר