תחלואה מזנקת • הגל הרביעי

בליץ חיסון שלישי; רה"מ בנט: "מחר נעבור את רף המיליון"

גל תחלואת הקורונה שוטף את ישראל; בממשלה מעלים הילוך בחיסון האזרחים במנה שלישית. ראש הממשלה: "גשו למרכזי החיסונים, גם בלי תור, בכל קופות החולים, ויקבלו אתכם. צאו עכשיו" (קורונה)

(צילום: קובי גדעון/ לע"מ)

ראש הממשלה, נפתלי בנט, ביקר היום (ראשון), בבית החולים איכילוב בתל אביב, במחלקה הפנימית ובמחלקת הקורונה, שם קרא לציבור מעל גיל 50 להתחסן במנה השלישית באופן מיידי.

בנט לווה במהלך ביקורו במנכ"ל איכילוב, פרופ' רוני גמזו, ראש פרויקט "מגן אבות ואמהות", פרופ' נמרוד מימון, פרופ' עידית מטות, רופאה בכירה במטה הקורונה באיכילוב, ואנשי הצוות הרפואי. הצוות המקצועי הציג בפני ראש הממשלה סקירה אודות פעילות מחלקת הקורונה מתוך חדר המצב הסמוך אליה, ולאחר מכן נפגש ראש הממשלה עם רופאי בית החולים על מנת לשמוע אודות ההתמודדות השוטפת והצרכים בשטח.

בשם כלל אזרחי ישראל, הודה ראש הממשלה לאנשי איכילוב בפרט, ולאנשי מערכת הבריאות כולה, על עבודתם המסורה והמקצועית מסביב לשעון למען בריאות הציבור.

"גל הדלתא שוטף את כל העולם כרגע, וגם את מדינת ישראל", אמר בנט בסיום הביקור. "מדינת ישראל ניצבת בפני שיא התחלואה בשבועות הקרובים, לכן היה חשוב לי להגיע לכאן, לאיכילוב, למחלקה הפנימית, למחלקת הקורונה, ולחזק את עובדי הקו הראשון, אלו צוותי הרפואה בפנימיות ובמחלקות הקורונה בישראל".

(קובי גדעון/ לע"מ.)

ראש הממשלה הוסיף: "אנחנו סומכים עליכם, אנחנו מאמינים בכם ולקרב הזה אנחנו יוצאים ביחד. מחר אנחנו מתכוונים לעבור כבר את רף מיליון המחוסנים בפעם השלישית. אנחנו פותחים עשרה מרכזים במהלך היום בכל רחבי הארץ. אנחנו מעמידים אותם לרשות אזרחי ישראל, היחידים בעולם שיכולים להתחסן בפעם השלישית.

"מכאן אני קורא לכל אזרח ישראלי מעל גיל 50: צאו להתחסן, היום. אי התחסנות בפעם השלישית היא סכנת חיים. גשו למרכזי החיסונים, גם בלי תור, בכל קופות החולים, ויקבלו אתכם. צאו עכשיו".

"אנחנו יכולים לנצח את מגפת הקורונה עם שני כלים עיקריים: המסכות - הן עובדות, והחיסונים. לכן, צאו להתחסן, גם בלי תור, ועטו מסכות בכל מקום. מי שמתחסן מציל עוד עסק, מי שמתחסן מונע מעוד ילד לשבת שנה מול הזום, מי שמתחסן שומר על הבריאות של כולנו ועל העתיד הכלכלי של כולנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר