"וויתר על עשירות"

הזמר מסביר: מדוע וויתרתי להופיע ב'ברודווי'

הזמר עקיבא שכטר, קיבל הצעה מפתה ממועדון ההופעות היוקרתי 'ברודווי' שבארצות הברית, אך למרות היוקרה, הוא בחר לוותר על ההצעה ולעלות לישראל • צפו בדבריו (אנשים)

איציק אוחנה | כיכר השבת |
עקיבא שכטר (צילום: אינסטגרם)

הזמר הדתי הצעיר עקיבא שכטר ממיאמי, התקבל להופעות היוקרתיות של 'ברודווי' בניו יורק - אך נאלץ לוותר על ההצעה המפתה, מאחר והיה צריך להופיע גם בשבת קודש ובעיות צניעות.

ל'כיכר השבת' נודע, כי בתקופה האחרונה שכטר עשה עלייה לארץ ישראל ובימים אלו הוא החל ללמוד בישיבת 'אור שמח' שבירושלים.

מדוע שכטר לא רצה לקבל את החוזה היוקרתי בברודווי? שכטר הסביר לעוקביו ברשת החברתית אינסטגרם: "אבא שלי היה בלהקת 'פרחי מיאמי', תמיד חלמתי להיות זמר, הלכתי ללמוד בבית ספר למוזיקה של גויים 'קונסרבטוריון' - אחד המלהקים שם התלהב מכישורי השירה שלי ודאג שיקבלו אותי ל'ברודווי', אך רגע לפני החתימה החלטתי לפרוש מאחר ואני שומר שבת ומקפיד על צניעות".

שדרן הרדיו מנחם טוקר ידידו של עקיבא שכטר אומר בשיחה עם 'כיכר השבת': "'ברודווי' זה המקום הכי גדול של הופעות באמריקה, אנשים חולמים להגיע לשם, מי שמתקבל לשם נהיה עשיר גדול. ההחלטה של עקיבא זה נחת רוח גדול לעם היהודי בפרט בחודש 'אלול'".

יצוין, כי בכל ההיסטוריה בתרבות המוזיקה הישראלית, רק זמר יהודי אחד הופיע ב'ברודווי' והוא דודו פישר - שגם הוא הצליח לכופף את הנהלת 'ברודווי' ולא הופיע בשבת ואך ויתר על סכומי עתק לכבוד קדושת השבת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר