מגבלות הקורונה

הושגה הסכמה להחלת מתווה 'אי ירוק' באילת

על פי המתווה, תתבצע שליטה ובקרה בכניסות לעיר אילת - לטובת מניעת התפשטות התחלואה, זאת לצד המשך שגרת החיים בעיר אילת • המשטרה תגביר את האכיפה (חדשות)

שלומי מלוביצקי | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: Flash90)

על רקע העלייה המתמשכת בתחלואה בקורונה הושגה היום (שני) הסכמה עקרונית להחלת מתווה ה"אי הירוק" באילת, המתווה הוסכם בשיחות בין ראש עיריית אילת, אלי לנקרי ושרי הבריאות והתיירות. את התיקון בחקיקה יוביל חבר הכנסת מאיר יצחק הלוי ששימש בעברו כראש עיריית אילת.

המתווה שהוחל גם לפני כ-50 יום יאפשר שליטה ובקרה בכניסות לעיר אילת לטובת מניעת התפשטות התחלואה לצד המשך שגרת החיים בעיר אילת. במקביל לכך העירייה תבצע פעולות הסברה ברחבי העיר ובחופים שיכללו כרזות ושלטים. כמו כן, העירייה תגייס נאמני קורונה ותבצע פעולות אכיפה משותפות של יחידות הפיקוח האכיפה של העירייה יחד עם משטרת המרחב. בנוסף, יוקמו מתחם בדיקות קורונה ומערך החקירות האפידמיולוגיות יורחב.

בדיון קבינט הקורונה שקיים היום (א') ראש העירייה, דיווח סגן מפקד משטרת אילת – סנ"צ קראדי משה, כי המשטרה מבצעת אכיפה מוגברת. בשבוע שעבר התקיים מבצע "אילת בטוחה" במהלכו ניתנו מאות דו"חות. כחלק מהמאבק העירוני, הוקמה מפקדה של 15 שוטרים עם משימה ייעודית לאכיפה בתחומי הקורונה, בתוכה אכיפת מבודדים, עטית מסכה, אכיפה מול בתי עסק, נותני שירות ועוד.

הסממ"ר עדכן, כי מרבית הדו"חות שניתנים הם לנופשים והדגיש, כי בעלי עסקים והתושבים שומרים ונשמרים. עוד בדיון האחרון הנחה ראש העירייה את מנהלת אגף החינוך להיערך להפעלה של מערכת החינוך בלמידת חוץ.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר