פרעות תשפ"א

ח"כ רוטמן הפתיע: 'החלטתי לעבור לעיר לוד'

בעקבות דברי ראש עיריית לוד, שסיפר כי יש הרבה יהודים שנוטשים את לוד בעקבות המהומות, הוא החליט לעשות צעד הפוך, ולעבור להתגורר בעיר לוד כבר בתחילת השנה (חדשות)

ח"כ שמחה רוטמן (צילום: אוליבייה פיטוסי / פלאש 90)

חבר הכנסת הטרי שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית', הודיע היום (שני) כי הוא ומשפחתו יעתיקו את מקום מושבם לעיר לוד, כדי להביע סולידריות עם תושבי העיר.

לדברי רוטמן: "לפני מספר שבועות, בדיון של שדולת ארץ ישראל בכנסת, חנה אשתי שמעה את ראש העיר יאיר רביבו שאמר כי מאז ההתפרעויות מאות משפחות עזבו את העיר. "למה שלא נעבור לגור בלוד?" היא אמרה לי ולמחרת התחלנו לחפש דירה בעיר לשנה הקרובה".

דברי ראש העיר רביבו (ערוץ הכנסת)

"רובכם", מוסיף רוטמן, "בוודאי יודעים על הקשר האישי המיוחד שנוצר ביני לבין תושבי לוד במהלך הפרעות, אך למעשה מדובר בתופעה רחבה יותר ויפיפיה של ערבות הדדית בין תושבי יהודה ושומרון לבין אחיהם בערים המעורבות".

מאז שהתפרסמה הכתבה שמעתי על עוד ועוד משפחות שבאו להצטרף לעיר ולגרעין המיוחד שצמח בה. ועל כן, אני שמח לבשר שבתחילת השנה החדשה אעבור עם משפחתי לעיר לוד".

רוטמן הוסיף: "הערים המעורבות הן אתגר חשוב של הציונות בזמננו. היכן שנשרפו בתי כנסת וספרי קודש יש לבנות עוד בתי מדרש ועוד בתי כנסת. בכל מקום שמשפחות עוזבות עלינו להיות שם ולהבטיח את אחיזתנו!".

כזכור, בשבוע שעבר הודיע רוטמן, כי הוא נמצא מאומת לנגיף הקורונה והוא השתתף ביום שני בדיון הוועדה למינוי שופטים, לצד נשיאת בית המשפט העליון אסתר חיות, שר המשפטים, גדעון סער, שרת הפנים, איילת שקד, וחברים נוספים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר