כוכב המג'יק קאס

רביעי ב-18:00: שלב ה'דו-קרב' יוצא לדרך

בפרק התשיעי של תוכנית 'כוכב המג'יק קאס', שתכתיר את ילד הפלא הבא של ישראל - שלב ה'דו-קרב' יוצא לדרך • זה מול זה עולים המתמודדים לכבוש את השופטים - והמתח אדיר (מג'יק)

(צילום: כיכר השבת)

תחרות השירה "כוכב המג'יק קאס" ממשיכה אל הפרק התשיעי שישודר מחר, יום רביעי בשעה 18:00 בדיוק, והמתח הולך וגובר ברך להכרעה על זהות ילד הפלא הבא של ישראל.

אז מה צפוי לנו? מתח, הרבה מתח!

בפרק התשיעי, הפרק הראשון בשלב ה'דו-קרב' - זה מול זה עולים המתמודדים הצעירים לבמה באודיטוריום שלוה, לביצוע משותף מול ארבעת השופטים שלנו, והבחירה הפעם, קשה במיוחד, והמתח שובר שיאים שלא הכרנו.

השופטים מתלבטים ומתחבטים והדרמה באולם - מתעצמת וסוחפת את כולם. ההכרעה לא פשוטה בכלל, אבל ארבעת השופטים צריכים לעשות את מלאכתם - ובכל ביצוע לבחור את האחד שהיה טוב יותר וממשיך לשלב הבא, בעוד חברו לביצוע - נפרד לשלום.

אלא, שזה לא הכל.

באחד הביצועים נרשם תיקו בין השופטים - שניים צידדו במועמד אחד ושניים צידדו במועמד השני, וההכרעה הונחה לפתחו של השופט החמישי, שופט אורח שהוזמן לפאנל המכובד - ולא ויתר על ביצוע מטורף על הבמה.

הפרק המלא, רק ב'כיכר השבת' - יום רביעי בשעה 18:00 בדיוק.

לעמוד הבית של "כוכב המג'יק קאס" - הקליקו כאן

התחרות, בחסות פארק השעשועים העתידני - "מג'יק קאס", מסקרנת ומאתגרת את עולם המוזיקה החסידי, בהיותה הראשונה במגזר החרדי שמביאה תחרות שירת ילדים, בהפקת ענק וברמה מוזיקלית שעדיין לא נראתה, וצפויה להכתיר את ילד הפלא הבא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר