אחיו של 'הרנטגן'

מנגיף הקורונה: הגאון רבי חיים עמרם איפרגן זצ"ל

מבית החולים רמב"ם מגיעה הבשורה המרה על לכתו של הצדיק ובעל הייסורים, הגאון רבי חיים עמרם איפרגן זצ"ל, אחיו של 'הרנטגן', שלא זכה לזרע של קיימא • הלוויה - היום (בד"ה)

שימי שפר | כיכר השבת |
הגאון רבי חיים עמרם איפרגן זצ"ל -' האולטראסאונד' (צילום: ארכיון 'כיכר')

בבית החולים רמב"ם בחיפה נפטר הלילה (שני) הגאון רבי חיים עמרם איפרגן זצ"ל, רב בית הכנסת 'אהבת אחים' בקרית אתא, ואחיו הבכור של ה'רנטגן' רבי יעקב ישראל איפרגן, והוא בן 70 בפטירתו.

רבי חיים ז"ל נולד לאביו רבי שלום איפרגן, וכבר לפני שנים רבות הוא נודע כפועל ישועות בכל הקשור לפרי בטן ולזרע של קיימא, ומאז היו נוהרים אליו רבים כדי להתברך ולהיוושע.

המנוח כונה ה"אולטרסאונד", והוא נודע ביכולות שלו לברך נשים המתקשות ללדת ובניסים שהוא חולל. בקרב תלמידיו מסבירים, כי בשל העובדה כי הוא עצמו לא זכה לזרע של קיימא, אשר על כן היה בכוחו לפעול לישועות, כאשר בנוסף הוא זכה לשמש סנדק באלפי בריתות, זאת בשל הברכות הרבות שהעניק.

"הקב"ה הטיל עליי שליחות", הוא אמר פעם, ובמסגרתה הוא השתתף בבריתות המילה של הילדים שברך, ייעץ ומסר שיעורי תורה.

לפני כשמונה שנים, עבר המנוח אירוע מוחי, והצליח בחסדי שמיים להתאושש ממנו ולחזור לפעילותו התורנית הברוכה.

לפני כשנתיים, החל מצבו הבריאותי להיחלש, מה שגרם לקושי בהתניידותו, ולאחרונה מצבו נחלש מאד עד אשר הוא נדבק בנגיף הקורונה, מה שדרדר עוד יותר את מצבו.

אמש, לאחר מאבק של הרופאים בבית החולים, הוא השיב את נשמתו ליוצרה למגינת לבם של משפחתו הכבודה ותלמידיו הרבים שקיבלו בעצב רב את הבשורה הקשה.

הלווייתו תתקיים ברצות השם יתברך, בשעה 13:00 בבית העלמין 'ארץ החיים' בקרית אתא, וניחום האבלים יתקיים ברחוב פרישמן 34 בעיר.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר