מי יהיה ילד הפלא?

דרמה ב'כוכב המג'יק קאס': שלב ה'דו-קרב' יוצא לדרך • צפו

שלב ה'דו-קרב' ב"כוכב המג'יק קאס" - יוצא לדרך, והמתח שובר שיאים • זה מול זה עולים הילדים - מי ירשים בביצוע ומי ילך הביתה? • רגעים של דרמה: התיקו בין השופטים וההכרעה • הפרק המלא (TV)

(צילום: כיכר השבת)

תחרות השירה "כוכב המג'יק קאס" ממשיכה אל הפרק התשיעי והמתח הולך וגובר ברך להכרעה על זהות ילד הפלא הבא של ישראל.

ובפרק שלפניכם - הפרק הראשון בשלב ה'דו-קרב' מבטיח מתח, הרבה מתח!

זה מול זה עולים המתמודדים הצעירים לבמה באודיטוריום שלוה, לביצוע משותף מול ארבעת השופטים שלנו - נתנאל לייפר, נתי שיש, עדי נתנאלי ושרוליק הרשטיק - והבחירה הפעם, קשה במיוחד, והמתח שובר שיאים שלא הכרנו.

השופטים מתלבטים ומתחבטים והדרמה באולם - מתעצמת וסוחפת את כולם. ההכרעה לא פשוטה בכלל, אבל ארבעת השופטים צריכים לעשות את מלאכתם - ובכל ביצוע משותף של שני מתמודדים, לבחור את האחד שהיה טוב יותר וממשיך לשלב הבא, בעוד חברו לביצוע - נפרד לשלום.

אלא, שזה לא הכל.

באחד הביצועים נרשם תיקו בין השופטים - שניים צידדו במועמד אחד ושניים צידדו במועמד השני, וההכרעה הונחה לפתחו של השופט החמישי, שופט אורח שהוזמן לפאנל המכובד - הלוא הוא הזמר והיוצר ישי לפידות שלא ויתר על ביצוע מטורף על הבמה.

לעמוד הבית של "כוכב המג'יק קאס" - הקליקו כאן

התחרות, בחסות פארק השעשועים העתידני - "מג'יק קאס", מסקרנת ומאתגרת את עולם המוזיקה החסידי, בהיותה הראשונה במגזר החרדי שמביאה תחרות שירת ילדים, בהפקת ענק וברמה מוזיקלית שעדיין לא נראתה, וצפויה להכתיר את ילד הפלא הבא.

על תזמורת מלודי הנפלאה שמלווה את הילדים בשלב הנבחרת מנצח איש המקצוע ישי אבן חיים. מאחורי הקלעים מלווה את התחרות באווירה מיוחדת משה מנס שלנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר