"זה מוכח"

יהודה אבידן: לממשלה לא אכפת שחרדים ימותו

פרויקטור הקורונה למגזר החרדי לשעבר, יהודה אבידן, מאשים כי לממשלה בראשות נפתלי בנט לא אכפת שחרדים ימותו מנגיף הקורונה: "לא אכפת לה מהבריאות שלנו". צפו (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
(מפיק: איציק אוחנה)

יהודה אבידן, פרויקטור הקורונה למגזר החרדי לשעבר, מאשים כי לממשלה החדשה בראשות נפתלי בנט לא אכפת שחרדים ימותו מנגיף הקורונה: "לא אכפת לה מהבריאות שלנו". הריאיון המלא, מחר בתוכנית 'סוגרים שבוע עם ישי כהן'.

לדבריו: "לא רק שאין מתווה, אלא אין גם הידברות למרות ניסיונות להידברות. היו ניסיונות של ראשי ערים ושל נציגים נוספים ואין מענה, אין התייחסות, ואין שום אכפתיות, כלומר בגלל שאתם לא בקואליציה, אין לנו בעיה שתהיו חולים, אבל ברגע שתתחיל התפרצות כולם יצאו נגדנו".

"הנה אני אומר לך", טוען אבידן: "המדינה לא אכפת לה מהבריאות שלנו, וזה מוכח שהמדינה לא אכפת לה שחרדים ימותו, משום שאם היה אכפת לה היא לא הייתה מתנהגת כפי שהיא מתנהגת היום, ואם לא אכפת לה אנחנו ניקח את העסק לידיים ונשמור בעצמנו.

"הציבור מבין את זה לא רק מההחלטות של הקורונה, אלא מההחלטות של המעונות, ומההחלטות שהתקבלו בענייני כשרות, קבורה והגיור, ולכן המגזר הדתי והחרדי מבינים היום יותר מתמיד שאם אין אני לי - מי לי, וההנחיות של משרד הבריאות לא מעניינות אותנו. יש לנו את הרבנים שלנו ואנחנו נדאג איך להישמר".

לדבריו: "אותי לא מעניין שמשרד הבריאות מגביל את התפילה נניח לעשרים איש. אנחנו נגביל ל-25 עם מסיכות, משום שמשרד הבריאות היום איננו משרד הבריאות של החרדים, וזה מוכח".

יהיה מי שיגיד שיהודה אבידן של לפני שנה היה קורא לכולנו לצאת מבתי הכנסת, משום שאז היית בקואליציה?

" אם היו מדברים איתנו מתחילת הדרך ופועלים למציאת מתווה לתלמודי התורה, ואז באים להטיל הגבלות על בתי הכנסת, הייתי אומר שיש כאן אולי דאגה לציבור הדתי והחרדי, אבל כשמשרד הבריאות לא מתעניין בכלל בציבור החרדי, אני חושב שלא צריך להמתין, אלא לפעול בצורה עצמאית כדי לשמור על החיים שלנו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר