נתניהו מוביל בפער

סקר: גנץ מפתיע וסער לא עובר; הליכוד; 32

בסקר שפורסם הערב, נרשמת עלייה לגוש ימין-חרדים, שר הביטחון גנץ חוצה את רף העשרה מנדטים וראש האופוזיציה נתניהו, הוא עדיין המועמד המוביל בפער - לרה"מ (אקטואליה)

חברי הממשלה (צילום: יונתן זינדל - פלאש 90)

בסקר שפורסם הערב (רביעי) ב'ערוץ 20' ונערך על ידי מכון המחקר 'מאגר מוחות' של הפרופסור יצחק כ"ץ, עולה כי גוש ימין-חרדים גדל ועומד על 54 מנדטים.

המפלגה הגדולה על פי הסקר, נשארת הליכוד, כשלאחריה, יש עתיד הייתה זוכה על פי הסקר ל-18 מנדטים, מיד לאחר מכן - גנץ מפתיע עם 11 מנדטים.

המפלגות החרדיות מקבלות על פי הסקר 15 מנדטים; כאשר ש"ס עומדת על שמונה מנדטים ויהדות התורה על שבעה מנדטים. סמוטריץ' מקבל אף הוא 7 מנדטים.

ימינה בראשות בנט, העבודה, ישראל ביתנו, היו מקבלות לו הבחירות היו נערכות היום כל אחת שבעה מנדטים.

מרצ מקבלת על פי הסקר 6 מנדטים. המפלגות הערביות, רע"מ של מנסור עבאס והרשימה המשותפת של איימן עודה מקבלות 5 מנדטים כל אחת.

העונים על הסקר נשאלו - 'מי לדעתך המתאים ביותר לכהן כראש הממשלה' ,ראש האופוזיציה בנימין נתניהו,מקבל תמיכה רחבה של 47%. אחריו ראש הממשלה החליפי יאיר לפיד עם 24%. ראש הממשלה נפתלי בנט זוכה ל-13% בלבד, גנץ 10 אחוזים וגדעון סער שישה אחוזים.

בתשובה לשאלה איזה ציון היית מעניק לתפקוד הממשלה במשבר הקורונה ענו המשיבים: גרוע - גרוע מאוד 40%; בינוני 34%; טוב- טוב מאוד 26%.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר