הוגש כתב אישום

האלימות הערבית בי-ם: כך תקף הצעיר את החרדי • תיעוד

צעיר ערבי ממזרח ירושלים תועד כשהוא מכה באגרופים - ללא כל סיבה בחור חרדי בכניסה לשכונת שמעון הצדיק בירושלים. כעת, מתפרסם תיעוד התקיפה וכנגד הצעיר הוגש כתב אישום • צפו (חרדי)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
הצעיר מותקף (צילום: דוברות המשטרה)

במשטרת ירושלים ממשיכים להילחם בתופעה הכמעט יום-יומית, של תקיפות יהודים במזרח ירושלים, שלאחרונה החלה לצבור תאוצה.

מדובר על סיפור שאירע לפני כמה שבועות, וכעת מתפרסם התיעוד שלו. במהלך פעילות של שוטרי סיור, סמוך לתחנת דלק בכניסה לשכונת שיח ג'ראח בירושלים, הבחינו השוטרים בצעיר חרדי צעיר המסמן לעברם בתנועות ידיים.

השוטרים עצרו את הניידת וניגשו לצעיר הנסער והחבול, עם סימני אלימות בפניו, שסיפר להם - כי הותקף על ידי חשוד שהיה ברכב חולף, הצעיר סיפר לשוטרים, שהוא נסע על אופניו, ולפתע הגיח החשוד עם רכבו - עצר לידו והחל לתקוף אותו כאשר מיד לאחר מכן נמלט מהמקום.

בפעולות חקירה מהירות של משטרת ירושלים, תוך שימוש ביכולות טכנולוגיות, אותר החשוד שנהג ברכב והוא נעצר ומעצרו הוארך בבימ"ש.

לפני כשבוע, הוגש כנגדו כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז ירושלים בגין תקיפה הגורמת לחבלה של ממש ממניע גזעני, כמו במקרים קודמים בתקופה האחרונה, במזרח ירושלים.

גוררים במשטרה אומרים ל'כיכר השבת': "תגובה מהירה ופעולות חקירה מקצועית שערכה תחנת שלם של מחוז ירושלים, הביאה לאיתורו של החשוד עוד באותו היום והעברתו לחקירה".

"בכתב האישום שהוגש נגד החשוד מתואר שהנאשם הכה באגרוף לפנים את הצעיר החרדי מה שגרם לצעיר ליפול על הקרקע. בשלב הזה הנאשם המשיך לתקוף את המתלונן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר