נוצלה בידי סוחר סמים

בקרוב: הודיה מונסנגו תשוחרר מהכלא בפרו

לאחר קרוב לשנתיים, הודיה מונסנגו, בעלת צרכים מיוחדים, תשוחרר מהכלא בפרו, שם ישבה לאחר שנוצלה בידי סוחר סמים - שניצל את תמימותה - ותשוב לישראל (חדשות, בעולם)

מישאל לוי | כיכר השבת |
הודיה מונסנגו (צילום מסך: קשת 12)

הודיה מונסנגו, בת ה-24, בעלת צרכים מיוחדים, נעצרה לפני כשנתיים בפרו, בחשד שניסתה להבריח סמים ומואשמת בסחר בסמים, הערב (רביעי) נודע כי היא עומדת להשתחרר לישראל.

על פי הודעת משרד החוץ הישראלי, מונסנגו, שנעשו בעבר מספר רב של ניסיונות על מנת לשחררה - תצא לחופשי בעוד מספר ימים.

בהודעת משרד החוץ נאמר: "לשר החוץ, יאיר לפיד, יחד עם שגרירות ישראל בפרו והאגף לעניינים קונסלריים במשרד החוץ, עסוקים בסוגיה הרגישה. שנתיים לאחר שנכלאה ולאחר מאמצים מדיניים, החליט היום השופט בפרו לשחררה מהכלא והיא צפויה להגיע בקרוב לארץ."

מונסונגו, כאמור היא בעלת צרכים מיוחדים, נוצלה על ידי סוחרי סמים להעביר מזוודה מלאת סמים בשדה התעופה בפרו. היא נעצרה על ידי המשטרה המקומית ונכלאה. לאחר חודשים ארוכים בכלא, כשהסבירו כי היא נוצלה, הסכימו השלטונות בפרו לשחרר אותה למעצר בית, וכעת נראה כי היא בדרך לישראל.

לפיד משוחח הערב עם הודיה

שר החוץ לפיד: "בשבוע הראשון שלי במשרד מיניתי צוות מיוחד לטיפול בשחרורה של הודיה ועבדתי איתם צמוד. לא נחגוג לפני שנראה אותה נוחתת בארץ, אבל מותר כבר קצת לשמוח. בשבילי להגן ולשמור על צעירים עם צרכים מיוחדים זו חלק ממשימת חיי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר