דנו בקידום המסחר

אחרי בנט וגנץ: לפיד נועד עם שר המודיעין המצרי

שר החוץ והבכיר המצרי שוחחו באשר לשיתופי פעולה בין המדינות שיורחבו גם לנושאים כלכליים-אזרחיים • לפיד הדגיש לכאמל: "לא נסבול ירי מעזה על תושבי הדרום" (מדיני)

רפאל כהן | כיכר השבת |
לפיד וכאמל בפתח פגישתם (צילום: ללא קרדיט)

שר החוץ יאיר לפיד נועד היום (חמישי) עם שר המודיעין המצרי וראש המודיעין הכללי, עבאס כאמל. בפגישה דנו השניים ביחסי ישראל-מצרים ובצורך להרחיב משמעותית את קשרי היחסים גם לנושאים הכלכליים-אזרחיים.

לישראל ומצרים תחומים נוספים שניתן לקדם בהם שיתופי פעולה, בהם מסחר, רפואה, טכנולוגיה, חקלאות ואנרגיה. לפיד וכאמל התייחסו גם לתפקיד המרכזי שממלאת שגרירות ישראל בקהיר בהקשר זה וסיכמו על המשך השיח המשותף.

ראש הממשלה לשעבר נתניהו בפגישה עם סיסי בניו יורק, ארכיון (אבי אוחיון לע"מ)

שר החוץ ציין בפני שר המודיעין המצרי את התקפות הטרור מעזה והדגיש בפניו שישראל לא תסבול ירי על אזרחיה. בנוסף התייחס לפיד לשותפות האסטרטגית בין שתי המדינות, החיונית לביטחון וליציבות האזור.

פגישת לפיד-כאמל מגיעה לאחר שכאמל נועד אתמול עם ראש הממשלה נפתלי בנט ושר הביטחון בני גנץ. בפגישתו עם בנט הזמין כאמל, בשם נשיא מצרים עבד אל-פתח א-סיסי, את ראש הממשלה לביקור במצרים כבר בשבועות הקרובים.

בפגישתו עם גנץ דנו השניים בצורך לחזק את היציבות האזורית, במלחמה המשותפת בטרור ובחשיבות השמירה על האינטרסים הביטחוניים המשותפים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר