לכבוד שבת קודש

מהדגים ועד הקינוח: 9 מתכונים מנצחים לשבת

סלמון בתנור, כרובית בטחינה, סלט מנגו, צלי אסאדו, פסטרמה ביתית, תפוחי אדמה, כבדי עוף ברוטב ושני קינוחים מעולים - סידרנו אתכם עם 9 מתכונים לשבת שמביאים תוצאות טעימות מרשימות בלי שעבדתם קשה (מתכונים לשבת, אוכל)

סלמון אפוי בחרדל ודבש עם חומץ בלסמי (צילום: shutterstock)

סלמון אפוי בחרדל ודבש עם חומץ בלסמי

מנת פתיחה קלאסית לשולחן השבת שמתקתקים במהירות ובלי מאמץ: מערבבים את המרינדה, מברישים את הדגים ולתנור לרבע שעה.

לחצו כאן למתכון

כרובית צלויה או מטוגנת עם טחינה

מורן פינטו לוקחת שתי מנות סופר פשוטות והופכת אותן לסלט שאנחנו מתכוונים להכין כל שבת: כרובית צלויה או מטוגנת עם טחינה ששוחה בבריכה של טחינה טובה, עגבניות שרי ועשבי תיבול

לחצו כאן למתכון

סלט מנגו עם שקדים ועלי בייבי תרד

מנגו ושקדים קלופים הם שידוך נפלא, אבל מה שבאמת הופך את הסלט הזה לכזה הוא הרוטב שעושה עבודה מצוינת באיחוד הטעמים.

לחצו כאן למתכון

צלי אסאדו בתנור

אסאדו בתנור נשמע לכם מפחיד? האמת שזה לא מסובך בכלל. מלי יהודיוף עם מתכון פשוט למנה משובחת לשולחן השבת. כל מה שתצטרכו להשקיע בו זה תיבול נכון וטוב ואת כל השאר תעשה צלייה ארוכה של 6 שעות בתנור - ובינתיים מתעסקים בהכנות אחרות לכבוד שבת קודש.

לחצו כאן למתכון

פסטרמה הודו ביתית

פסטרמת הודו רכה, עסיסית וטעימה במיוחד שכל אחד יכול להכין בבית, ללא חומרים מיותרים. נהדר להגיש אותה בשבת בבוקר כשהיא פרוסה דק עם חרדל וחמוצים וכמובן שהשאריות - בהנחה שיהיו כאלה - יכולות להפוך לסנדוויץ' משובח.

לחצו כאן למתכון

כבדי עוף ברוטב סילאן ויין אדום

מנה סופר פשוטה להכנה שמגישים בין הסלטים והדגים לעיקרית, ככה שהאוכל יתעכל טוב יותר, בכיף שלו. אפשר להגיש את הכבדים לצד ברוסקטות, פירה בטטה או פירה תפוחי אדמה.

לחצו כאן למתכון

תפוחי אדמה מעוכים - קווצ' פוטטו

תפוחי אדמה הם תוספת חובה לכל ארוחה והשפית מורן פינטו מגישה אותם הפעם בדרך מעט שונה: מבשלים אותם עד לריכוך, מסדרים בתבנית אפייה ולפני שצולים - מועכים אותם קלות עם היד! מניסיון, זוהי פעילות כיפית שהילדים ישמחו לתת בה יד (ראיתם מה עשינו כאן?).

לחצו כאן למתכון

פרפה קרם חלווה עם שבבי וופל ואגוזי פקאן

קינוח אישי שמורכב משכבות של שבבי וופל, קרם חלווה מדהים מטחינה גולמית וסילאן ואגוזי פקאן מסוכרים וגרוסים. לכל הטוב הזה, אנחנו מוסיפים מקרונים וזילוף של סילאן. הקינוח פרווה, אך אפשר להכין אותו גם בגרסה חלבית.

לחצו כאן למתכון

מוס שוקולד

אין לכם זמן או כוח להשקיע? הנה פינוק מתוק ומהיר שהכי קל לתקתק ברגע האחרון ולקשט עם כל תוספת שרוצים, כך שהתוצאה תראה כאילו השקעתם כאן המון מאמץ. בפועל? בסך הכל הקצפתם יחד את כל המרכיבים ושלחתם את המוס למקרר למשך שעה לפחות. אין פשוט מזה. גם את הקינוח הזה אפשר להכין פרווה או חלבי.

לחצו כאן למתכון

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר