לימודים וקורונה

מנכ"ל משרד החינוך הציג את המתווה למוסדות החינוך; הגר"ח בירך

מנכ"ל משרד החינוך יגאל סלוביק ביקר יחד עם ח"כ משה גפני במעונו של מרן הגר"ח קנייבסקי והציג בפניו את מתווה הלימודים לשנה הקרובה; הגר"ח נתן את ברכתו; צפו (חדשות)

(צילום: ללא קרדיט)

מנכ"ל משרד החינוך, יגאל סלוביק, הגיע אמש (חמישי) לביקור מיוחד במעונו של מרן שר התורה הגאון רבי חיים קנייבסקי, כשהוא מלווה ביו"ר 'יהדות התורה', ח"כ משה גפני.

במהלך הביקור הציג המנכ"ל בפני הגר"ח את מתווה הלימודים לשנה הקרובה הכולל בדיקות סרולוגיות, בדיקות אנטיגן וחיסון לתלמידים, שמטרתם המשותפת היא למנוע את סגירת המוסדות בעת שיתגלו בהם, חלילה, תלמידים חולים ובכך למנוע ביטול תורה.

יצוין כי מדובר בביקור מקצועי ראשון מאז הוקמה הממשלה החדשה, בין נציגיה לבין הציבור החרדי, כאשר עד כה נרשמה התעלמות מוחלטת מהציבור החרדי - שבאה לידי ביטוי בצורה שערורייתית בפתיחת שנת הלימודים החרדית, בא' באלול, ללא שום מתווה מסודר.

במסגרת המתווה, כיתות הלימוד יישארו פתוחות ברצף למחלימים, מחוסנים וסרולוגים - מי שעשה בדיקה סרולוגית שהעלתה כי בגופו יש נוגדנים לנגיף, כאשר כל היתר, בכל מגע עם חולה מאומת ישהו בבידוד שבעה ימים, כולל שתי בדיקות קורונה שליליות או ארבעה עשר יום ללא בדיקות שליליות.

מרן שר התורה נתן את ברכתו למהלך והנחה לקיים את המתווה כלשונו - להתחסן ולעשות את הבדיקות.

אל ביקורו של מנכ"ל משרד החינוך התלוו נציגי איגוד מנהלי תלמודי התורה שנפגשו עוד קודם לכן עם המנכ"ל וצוות המשרד לשיחה ארוכה אודות המתווה ויישומו ושיתוף הפעולה בין המשרד לבין מוסדות החינוך עצמם בכל הקשור להתמודדות מוסדות החינוך עם נגיף הקורונה.

יצויין כי עם פתיחת שנת הלימודים במוסדות החינוך החרדים נבדקו תלמידי המוסדות בערים החרדיות בבדיקות סרולוגיות, ועוד ילדים רבים כבר התחסנו וזאת על מנת למנוע בידודים ולהבטיח את הרצף הלימודי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר