אין הרתעה

נורה מטווח אפס: מסתערב נפצע באורח אנוש בגבול עזה

הותר לפרסום כי לוחם מג"ב נפצע אנוש לאחר שנפגע מירי בגבול רצועת עזה, במהלך העימותים שהתחדשו סמוך לגדר המערכת • הפלסטינים פרסמו תיעוד דרמטי מהירי לתוך 'חרך הירי' (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: טוויטר)

לוחם משמר הגבול נפצע היום (שבת) באורח אנוש לאחר שנורה במהלך הפרות הסדר בסמוך לגדר המערכת בגבול רצועת עזה.

מדוברות משמר הגבול נמסר: "מוקדם יותר הערב, נפצע לוחם מג"ב מיחידת המסתערבים בדרום באורח אנוש כתוצאה מירי בגדר הגבול בצפון רצועת עזה במהלך עימותים שהתרחשו על גדר הגבול.

"הלוחם פונה באמצעות מסוק לקבלת טיפול רפואי בבית החולים סורוקה. נסיבות האירוע בבדיקה. הודעה נמסרה למשפחתו".

מוקדם יותר הפלסטינים פרסמו תיעוד דרמטי של מחבל יורה לעבר 'חרך ירי' של צה"ל בגבול הדרומי, שניות לאחר שבצבץ ממנו נשק של חייל צה"ל. בצה"ל מתחקרים את האירוע החריג.

מדובר צה"ל נמסר: "במהלך הפרות הסדר התקרבו לגדר כמאות מפגינים במוקד אחד בצפון הרצועה. המפגינים ניסו לטפס על הגדר והשליכו מטענים לעבר כוחות צה"ל. לוחמי צה"ל שהיו ערוכים מבעוד מועד במרחב השתמשו באמצעים לפיזור הפגנות, ובהתאם לצורך גם בירי רוגר וירי צלפים.

"בעקבות ירי משטח רצועת עזה נפצע לוחם מג"ב באורח אנוש, הלוחם פונה רכוב ומקבל טיפול רפואי בבית החולים. כמו כן, במהלך הפרת הסדר אירע ניסיון חטיפת נשק של חייל צה"ל. הלוחם נאבק, והצליח למנוע מהם לחטוף את כלי הנשק אשר נמצא בידיו".

כפי שדווח מוקדם יותר, חודשים ארוכים לאחר שהוחזר השקט לגבול הדרומי, המוני פלסטינים הפגינו אחר הצהריים (שבת) בסמוך לגדר המערכת. הערכה: חמאס שלח את המפגינים כדי ללחוץ על ישראל להקדים את כניסת המענק הקטארי לרצועה.

המתפרעים השליכו בקבוקי תבערה ואבנים לעבר לוחמי צה"ל שהשיבו באמצעים לפיזור הפגנות. בעזה מדווחים על 23 פצועים, שניים במצב קשה, ומפגין אחד שנהרג.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר