"לא בעיה להשיג אקדח"

איים לרצוח את ראש הממשלה בנט, ונעצר

כתב אישום הוגש נגד תושב קריית גת, שאיים מספר פעמים שירצח את ראש הממשלה נפתלי בנט. "אני מכיר אנשים בקריית גת שאפשר לגשת אליהם ולהשיג אקדח" (משטרה)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כתב אישום הוגש היום (ראשון) לפני זמן קצר נגד תושב קריית גת שנעצר בסוף השבוע לאחר שאיים לפגוע בראש הממשלה נפתלי בנט. הנאשם חייג ביום שישי האחרון למוקד 100 של המשטרה ואיים כי יפגע בבנט.

"אני רוצה לרצוח את ראש הממשלה נפתלי בנט", אמר הנאשם בשיחתו למוקד המשטרה כמה פעמים.

כבר במהלך השיחה, שוגרה לעבר מיקומו של הנאשם ניידת משטרה, שאיתרה אותו סמוך לטלפון הציבורי ממנו חייג, והשוטרים עצרו אותו לחקירה בחשד לאיומים שאותם השמיע בשנית גם בפניהם. הוא אמר: "אני מוכן למות אבל בתנאים שלי, אני אקח את נפתלי בנט איתי", וכן, "עכשיו נשקפת סכנה לחיים של נפתלי בנט".

בהמשך, במהלך חקירתו, הוסיף ואיים הנאשם: "אני רוצה לרצוח את בנט. "אני מכיר אנשים בקריית גת שאפשר לגשת אליהם ולהשיג אקדח. זו לא בעיה להגיע לירושלים למשרד ראש הממשלה ולחכות לשיירה".

מעצרו של הנאשם, בשנות ה-40 לחייו, תושב קריית גת, הוארך בבית משפט השלום, והיום שלוחת התביעות המשטרתית בלכיש הגישה נגדו את כתב האישום ובקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים. כמו כן, בית המשפט השלום בקריית גת הורה לשלוח את הנאשם לבדיקה אצל הפסיכיאטר המחוזי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר