הסכם הגרעין עם איראן

גורם מדיני: "קיבלנו ירושה קשה"; 'הליכוד': "בנט משקר"

לקראת פגישתם של רה"מ לנשיא ארה"ב ובצל החזרה להסכם הגרעין, תקף גורם מדיני: "קיבלנו ירושה קשה מהממשל הקודם בעניין האיראני". 'הליכוד' : "בנט משקר כמו שהוא נושם" (חדשות)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
נתניהו ובנט (צילום ארכיון: שלומי כהן - פלאש 90)

בצל רצון הממשל בארה"ב לחתור לחזרה להסכם הגרעין עם איראן, גורם מדיני בכיר אומר כי ראש הממשלה נפתלי בנט סבור שחזרה להסכם הגרעין - "תהיה טעות".

עוד תיאר הגורם כי איראן נמצאת כיום בשלב המתקדם ביותר בעניין העשרת האורניום שלה, ובנט מתכוון לשוחח על הנושא בפגישה שתיערך עם נשיא ארה"ב ג'ו ביידן ביום חמישי הקרוב.

הביקור המדיני של בנט יהיה קצר יחסית, זאת לטענת גורמים בשל מגבלות הקורונה. מחר (שלישי) צפוי בנט להמריא לארה"ב, וכאמור, ייפגש גם עם נשיא ארה"ב ביידן ביום חמישי.

אותו גורם מדיני בכיר, תקף את ממשל נתניהו ואמר כי "אנחנו קיבלנו ירושה קשה מאוד מהממשל הוקדם בעניין האיראני. אחרי כל ההצהרות השונות, איראן נמצאת כיום בנקודה המתקדמת ביותר של תוכנית הגרעין שלה אי פעם".

בתגובה לדיווח מסרו בליכוד: "בנט משקר כמו שהוא נושם. הוא בעצמו שיבח את פעילותו העצומה של נתניהו בעניין איראן וגער במלגלגים בהישגיו של נתניהו שאליהם הוא עכשיו מצטרף תוך הפגנת חולשה מול התקפותיה של איראן ואימוץ מדיניות מתרפסת של ״אין הפתעות״ מול ארה״ב. בושה!".

נתניהו: "בנט סחיט", ארכיון

עוד כתבו בליכוד כי "כך אמר בנט: ״במשך כל כך הרבה שנים, לגלגו וזלזלו במדיניות העקבית שלו (נתניהו) בעניין איראן. היום העתיד של ילדינו ונכדינו בטוח הרבה יותר מאתמול ואני חושב שראוי שאותם מלגלגים ומבקרים של נתניהו בעניין האיראני, יגידו לו היום תודה רבה". ראש הממשלה לשעבר נתניהו פועל נגד האיום האיראני כבר 30 שנה והוביל את המאבק העולמי נגד הסכם הגרעין המסוכן בשעה שכל מעצמות העולם דהרו אליו... לעומת נתניהו, בנט נכשל בקורונה ונכשל גם במאבק נגד איראן".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר