כוכב המג'יק קאס

המתח שובר שיאים: מי שני המתמודדים שינצחו ב'דו-קרב'?

"למה הפסקתם לשיר? תמשיכו", ביקשו השופטים, וההכרעה מי ימשיך לשלב הבא - הפכה לדרמה של ממש; וגם, הביצוע והעצה של חיים ציפל, והריאיון של משה מנס עם מנחם טוקר • הפרק המלא (TV)

(צילום: כיכר השבת)

תחרות השירה "כוכב המג'יק קאס" ממשיכה אל הפרק העשירי והמתח מתעצם - עד להכתרת ילד הפלא הבא של ישראל.

בפרק שלפניכם - הפרק השני והאחרון לשלב ה'דו-קרב' יעלו ארבעה מתמודדים נוספים - נועם פחימה, בניה יוחאי, אברהם משה אברמס ויהודה צבי סלצר - על במת הענק באודיטוריום שלוה, לקראת ההכרעה הסופית על השניים שימשיכו איתנו לשלב הבא - עד הגמר הגדול שישודר בקרוב ב'כיכר השבת'.

זה מול זה יבצעו בכל פעם שני מתמודדים ביצוע משותף - ויתחרו על לבם של ארבעת השופטים שלנו - נתנאל לייפר, נתי שיש, עדי נתנאלי ושרוליק הרשטיק - אשר יכריעו מי מבין השניים, בכל ביצוע, יזכה להמשיך איתנו - בדרך ליעד הנכסף.

"למה הפסקתם לשיר? תמשיכו...", ביקשו השופטים משניים מהמתמודדים, וכך - ההכרעה מי מהשניים ימשיך לשלב הבא, הפכה לדרמה של ממש בשולחן עד במהלך הדיונים בין השופטים התגלע ויכוח רציני והמתח שובר שיאים חדשים.

אלא, שזה לא הכל.

כפי שכבר התרגלתם, יש גם הופעת אורח של אחד הכוכבים הגדולים בגזרת ילדי הפלא של ישראל - חיים ציפל, בכבודו ובעצמו, שחובר לשולחן השופטים, עוזר בהכרעות הדרמטיות, נותן ביצוע שמימי ומעניק עצת זהב למתמודדים הצעירים.

וגם - ראיון מיוחד של משה מנס שלנו עם מנחם טוקר האגדי, שאחרי שהנחה מלא תחרויות, מתייצב מול המצלמה עם תובנות מדהימות על התחרות המרתקת.

לעמוד הבית של "כוכב המג'יק קאס" - הקליקו כאן

התחרות, בחסות פארק השעשועים העתידני - "מג'יק קאס", מסקרנת ומאתגרת את עולם המוזיקה החסידי, בהיותה הראשונה במגזר החרדי שמביאה תחרות שירת ילדים, בהפקת ענק וברמה מוזיקלית שעדיין לא נראתה, וצפויה להכתיר את ילד הפלא הבא.

את התוכנית מנחה השדרן האגדי מנחם טוקר; על תזמורת מלודי הנפלאה שמלווה את הילדים בשלב הנבחרת מנצח איש המקצוע ישי אבן חיים. מאחורי הקלעים מלווה את התחרות באווירה מיוחדת משה מנס.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר