בשל המצב באפגנניסטן

אנגלה מרקל מבטלת את הביקור בישראל

אחרי שקנצלרית גרמניה מרקל הייתה אמורה להגיע לביקור פרידה בישראל, הודיעה מרקל במהלך שיחה עם ראש הממשלה בנט, שבשל המצב באפגניסטן הביקור יבוטל (מדיני)

ציקי ברנדוין | כיכר השבת |
(צילום: Shutterstock)

קנצרלית גרמניה אנגלה מרקל הודיעה הערב (חמישי) לראש הממשלה נפתלי בנט, שבשל המצב באפגניסטן, היא נאלצת לבטל את הביקור שהיה מתוכנן לתחילת שבוע הבא.

הביקור היה אמור להיות ביקור פרידה של הקנצלרית, אחרי 15 שנות כהונה בתפקיד. הקנצלרית הייתה אמורה להיפגש עם ראשה הממשלה בנט ונשיא המדינה יצחק הרצוג.

מדוברות ראש הממשלה בנט נמסר כי בתגובה להודעתה של הקנצלרית מרקל, השיב בנט כי הוא מביע תקווה כי "הפינוי יסתיים בשלום וללא נפגעים. עוד מסר רה"מ, כי ישמח לארח את הקנצלרית בהמשך".

אחרי יותר מ-15 שנות כהונה כאמור, צפויה בחודש הבא קנצלרית גרמניה לסיים את תפקידה מייד לאחר הבחירות שיערכו. מרקל נהגה להגן רבות על ישראל ושמרה על קשר יציב עם מנהיגיה.

אחד מהאנשים שמתמודד על החלפתה הוא ארמין לאשט, פוליטיקאי גרמני ממפלגה מתחרה לזו של מרקל, והוא נחשב גם כן לתומך ישראל. בעברו טען כי הוא מרגיש שלא בנוח עם מימון תכנית לימוד לפלסטינים בידי האיחוד האירופי, תוך שבספרי הלימוד קיימות השוואות בין ישראל לנאצים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר