כמה התחסנו?

הטעות המביכה של בנט - בפגישה עם ביידן

נפתלי בנט, סיפר לנשיא ג'ו ביידן - מול המצלמות, כי בישראל התחסנו 3 מיליון במנה השלישית - כאשר בפועל התחסנו פחות מ-2 מיליון; כך לשכתו "תקנה" את הפדיחה (אקטואליה)

(צילום: אבי אוחיון /לע"מ)

שלושה מיליון מתחסנים? ראש הממשלה נפתלי בנט הפגין טעות מביכה מול נשיא ארצות-הברית ג'ו ביידן, ולשכתו מיהרה לתקן זאת, בתמלול השיחה - שהוציאה.

מול המצלמות הכריז בנט שישראל חיסנו "כמעט שלושה מיליון אזרחים" בחסיון השלישי, אלא שנכון לשעת אמירת הדברים, מספר המתחסנים לא הגיע לשני מיליון.

"לפני כחודש קיבלתי החלטה קשה, שישראל תהיה החלוצה, המדינה הראשונה בעולם שתיתן את המנה השלישית של החיסון, הבוסטר", אמר בנט לביידן בחדר הסגלגל, "אני יכול לדווח לך, אדוני הנשיא, שסיפקנו כמעט 3 מיליון חיסונים לאזרחינו. זה בטוח וזה עובד".

(צילום וידאו: איתי בית-און, לע"מ סאונד: בן פרץ, לע"מ)

כדי לתקן את המבוכה, מדווח איתמר אייכנר ב'ידיעות אחרונות', בלשכת בנט מיהרו לתקן את הטעות הנוראית ובתמלול שהפיצו לאחר הפגישה, "תיקנו" את המספר שבנט אמר מול המצלמות.

"אני יכול לדווח לך, אדוני הנשיא, שסיפקנו כמעט 2 מיליון חיסונים לאזרחינו. ובשורה התחתונה - זה בטוח וזה עובד", נכתב בתמלול הדברים שהופץ - זאת למרות שהדברים כלל לא נאמרו על-ידי בנט.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר