הכל נמכר ליהודי

מוצרי 'משובח' אזלו ותמו מהמדפים בחנויות!

פסח ומוצרי 'משובח' הפכו למושג בלתי נפרד במשפחה החרדית ובכלל • מגוון מוצרי משובח עם טעם נהדר המשביח כל תבשיל וטעימה • מוצרי משובח עולים על שולחן מלכים ומתהדרים בכשרות מהודרת ומיוצרים בייצור מיוחד לפסח (פסח)

השנה, מוצרי משובח אזלו מהמדפים מהר יותר מהרגיל והמתוכנן (צילום: יח"צ)

פסח ומוצרי 'משובח' הפכו למושג בלתי נפרד במשפחה החרדית ובכלל. מגוון מוצרי משובח עם טעם נהדר המשביח כל תבשיל וטעימה. מוצרי משובח עולים על שולחן מלכים ומתהדרים בכשרות מהודרת ומיוצרים בייצור מיוחד לפסח.

נגמרו הפסחים שהשקעתם שעות רבות בהכנת מאכלים ואלתורים שונים (ומשונים) לשדרוג סעודות החג. גם השנה, חוגגים את פסח בקלות ובנוחות. יישאר לכם מספיק זמן ליהנות מהילדים, לפנק את הנכדים ולנוח מהניקיונות וההכנות לחג.

עם מוצרי 'משובח' תהיו מסודרים לארוחת בוקר מאוחרת, סעודות חול המועד, סעודות שבת וחג וגם לנשנושים בטיולי חג או סתם בקריאת ספר טוב על הספה.

טעימה מהמבחר שלנו:

סעודות שבת - תערובות מוכנות לקניידלך למרק, אל תשכחו את שקדי המרק הפריכים שיוסיפו למרק צבע וטעם, סביר להניח – כי בסוף, המרק יהיה רק תירוץ. קישקע לצ'ולנט של שבת בבוקר ו'פנקו' – 'פירורים' קריספיים לשניצלים טעימים במיוחד .

חול המועד - לארוחת בוקר קלילה תיהנו מ'דגניוס' - דגני בוקר מרעננים בטעמים וניל ושוקולד.

ארוחת צהריים נהדרת סוגרים עם פסטה.

טיול משפחתי בחיק הטבע? הופעה? או סתם משחק קלפים סוער בערב? 'משובח' ארגנו לכם מלאי של חטיפים:

'חפלי' בטעם ברביקיו, פיצה וקטשופ ו'נאש' בטעמים גריל, בצל, פיקנטי. 'פאפס' ו'צאפס' - קלאסי, בצל כמו ה 'הרינגס', ואפילו 'רוליוס' (כשרות לפסח) במילוי קרם שוקולד, וניל ונוגט.

חברת 'משובח' מתמחה עשרות שנים בייצור מוצרים נטולי גלוטן וכשרים לפסח המשווקים בארץ ובחו”ל לרשתות השיווק, לשוק המוסדי וללקוחות פרטיים.

השנה, מוצרי משובח אזלו מהמדפים מהר יותר מהרגיל והמתוכנן.

תודה על האימון ועל היותכם חלק כמדי שנה אחרי שנה.

סליחה מאלו שלא השיגו

הרי זה משובח!

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר