ערב שבת קודש

תושב בני ברק הצית מחסן ורכבים - ונעצר

המשטרה עצרה תושב בני ברק בחשד כי ביום שישי, בסמוך לשבת קודש, הצית מחסן בתוך בניין מגורים בשכונת פרדס כץ וגרם לשריפתם של שני רכבים. מעצרו - הוארך; צפו (חדשות)

חיים גולדברג | כיכר השבת |
האש בוערת (צילום: דוד קשת)

המשטרה עצרה תושב בני ברק בחשד כי ביום שישי האחרון, בסמוך לשבת קודש, הצית מחסן בתוך בניין מגורים ברחוב בן יוסף בשכונת פרדס כץ בבני ברק, וגרם לשריפתם של שני רכבים. ביהמ"ש האריך את מעצרו.

אמש (מוצאי שבת) הובא החשוד לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בתל אביב, שם נציג המשטרה ביקש להאריך את מעצרו בחמישה ימים במקביל לשליחתו להסתכלות.

"מדובר בחשוד שהצית מחסן בתוך בניין מגורים", סיפר נציג המשטרה, "האש התפשטה ושרפה שתי מכוניות שעמדו בסמוך, זה מראה על מסוכנות. שתי מכוניות ממש נשרפו. יש לנו בתיק בסיס ראייתי שקושרים אותו למעשים וגם הוא קושר את עצמו".

עו"ד אדוה ויצמן, פרקליטתו של החשוד, שאלה את נציג המשטרה האם הוא ניסה להצית את המחסן או משהו בתוך המחסן, וזה השיב: "אם שופטים על פי דברי החשוד, הוא מוסר סיבות הזויות, והתוצאה שנשרף מחסן ושתי מכוניות".

"יש לנו משהו קושר והוא בעצמו לא יודע בדיוק מה עשה", סיפר נציג המשטרה. כאשר נשאל מה הטענה לגבי תקיפת השוטר, השיב כי "הוא התנגד למעצרו".

"אני מניחה שקיים חשד סביר לגבי ההצתה", סיכמה עו"ד ויצמן. "מבחינת פעולות חקירה על פניו אני מניחה שמרבית הפעולות הוא לא יכול לשבש, מה שמשאיר אותנו בצורך בבדיקה. אבקש כן לאפשר בדיקה שתהיה מבחוץ או לחילופין לקצר משמעותית על מנת שנקבל אינדיקציה ראשונית, פגשתי אותו פעמיים ומצבו לא פשוט. אבקש שיועבר עוד היום לבדיקה".

השופטת כרמלה האפט ציינה בהחלטתה כי "זוהי בקשה להארכת מעצרו של החשוד בחמישה ימים נוספים וזאת לאחר שנטען כי קיים חשד סביר כי החשוד עבר עבירה של הצתה ותקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו.

"מעיון בבקשה ובחומר החקירה כפי שהונח בפני, נראה לי כי קיימות ראיות לכאורה המקימות חשד סביר כי החשוד עבר את העבירות שבנדון. עוד נראה לי כי קיים יסוד סביר לחשש כי החשוד יסכן את בטחון הציבור באם ישוחרר".

בעקבות כך הורתה על הארכת מעצרו של החשוד עד ליום שני, 30/8/21 בשעה 12:00 וציינה כי "החשוד יילקח לבדיקה ראשונית על מנת לאמוד את מצבו הנפשי לא יאוחר משעות הבוקר ביום 29/8/21. במידת הצורך והיה ויידרש המשך הסתכלות יורה על כך הפסיכיאטר המחוזי".

(צילום: דוד קשת)
(צילום: דוד קשת)
(צילום: דוד קשת)
(צילום: דוד קשת)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר