דו"ח המשך

מבקר המדינה בוחן: בדיקה נוספת באשר למאבק בקורונה

מבקר המדינה בוחן כתיבת דו"ח נוסף, המכונה "ביקורת המשך", על התמודדות ממשלת בנט-לפיד מול נגיף הקורונה, כשבתוך חודש אחד נפטרו 500 בני אדם מהנגיף. בנוסף לדו"ח המתוכנן על ימי ממשלת נתניהו-גנץ (ארץ)

רפאל כהן | כיכר השבת |
מבקר המדינה, מתניהו אנגלמן (צילום: אוליבייה פיטוסי, פלאש 90)

מבקר המדינה מתניהו אנגלמן וצוות משרדו, עמלים כבר חודשים רבים על בחינת התנהלות הממשלה, מול התפשטות נגיף הקורונה, עוד מימי ממשלת האחדות של בנימין נתניהו ובני גנץ.

הערב (ראשון) נודע כי במשרד המבקר, שוקלים להרחיב את פרקי הדו"ח גם על חודשי ממשלת נפתלי בנט ויאיר לפיד, בימיהם משתולל הגל הרביעי, שהוביל לכ-500 מתים מהנגיף בחודש אחד.

התשובה הגיעה בתגובה לפניית חבר הכנסת אבי מעוז מהציונות הדתית, ששלח למבקר המדינה מכתב ובו פירט את "מחדלי הממשלה בטיפול במגיפה", כהגדרתו.

בתגובה מסרה לשכת המבקר: "כפי שהודיע מבקר המדינה, משרדנו עתיד לפרסם בזמן הקרוב דו"ח מקיף בנושא התמודדות מדינת ישראל עם משבר הקורונה במהלך הגלים הקודמים. כמו כן, משרדנו בוחן ביקורת המשך בנושא ההתמודדות עם המשבר לרבות בעניין קבלת ההחלטות בנושאים נוספים שהוזכרו במכתבך".

יצוין, כי קודם לכן פנה ח"כ מעוז גם אל היועץ המשפטי לממשלה, הד"ר אביחי מנדלבליט, ודרש שיוודא כי החלטות ועדת השרים לקורונה יתקיימו במלואן. "‏נדהמתי לקבל את תשובתו של המשנה ליועמ"ש רז ניזרי כפי שבאה לידי ביטוי במכתבה של עו"ד שלומית ‏גרינפילד גילת.

העולה מהמכתב הנ"ל, לכאורה, שגורמים ממשלתיים החליטו על דעת עצמם, ובניגוד להחלטת קבינט‏ הקורונה, שלא להטיל על תלמידי ישראל חובת הצגת תוצאות בדיקת קורונה שלילית, בהתייצבם בשערי בתי ‏הספר בראשון בספטמבר, היום הראשון לתחילת הלימודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר